مردم منتظر برداشتن قدم‌های اساسی در بحث رکود هستند/روحانی وعده‌ها را عملیاتی کند

مردم منتظر برداشتن قدم‌های اساسی در بحث رکود هستند/روحانی وعده‌ها را عملیاتی کندReviewed by بلانیان on Jan 24Rating: 5.0

 

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در بحث انتخابات اظهار داشت: واقعیت این است که انتخابات چارچوبی دارد و قانون اساسی وظیفه هر کسی را مشخص کرده و براساس قانون اساسی نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها برعهده شورای نگهبان است و وظیفه همه نهادهای رسمی و اشخاص حقیقی و حقوقی کمک به شورای نگهبان است.

وی با تأکید براینکه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها جناح‌ها را ملاک قرار نداده است، گفت: شورای نگهبان صلاحیت‌های عمومی و اینکه فردی نقاط منفی در زندگی‌اش داشته را ملاک قرار داده است و کسانی که رد صلاحیت کرده است، از جریان‌های مختلف بوده‌اند؛ اینجا معلوم می‌شود که شورای نگهبان به جریان خاصی توجه نمی‌کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: دلیلی ندارد که ما این گونه شورای نگهبان را تخریب کنیم. آقای رئیس جمهور نیز که مسئولیت اجرای انتخابات را برعهده دارد، باید کمک کند تا شورای نگهبان تقویت شود و بابی را فراهم کند که بتواند راحت تر با شورای نگهبان تعامل کند.

فروزنده یادآور شد: به نظر می‌رسد متأسفانه جریان‌هایی می‌خواهند فضای جامعه را دو قطبی کرده و مردم را دلسرد کنند که در این زمینه آقای روحانی و سایر مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در شرایطی که فرصت برجام برای دولت فراهم شده است، باید براساس قول و وعده‌های خود تمام همت خود را حل مشکلات معیشتی مردم بگذارد و در خصوص رکود قدم‌های اساسی بردارد و بستر اشتغال را فراهم کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: دولت و آقای رئیس جمهور به این وعده که اگر تحریم‌ها برداشته شود، کشور رونق پیدا می‌کند، جامه عمل بپوشاند.

About Author

Add a Comment