مجلل ترین زندان دنیا با سونا و جکوزی!

مجلل ترین زندان دنیا با سونا و جکوزی!Reviewed by بلانیان on Feb 18Rating:

 

0000 (1)

مجلل ترین زندان دنیا با سونا و جکوزی!
در این زندان امکاناتی تجملاتی مثل چندین سونا، مشروب فروشی، مبلمان و دکه های اغذیه فروشی شناسایی شدند.

مجلل ترین زندان دنیا با سونا و جکوزی!0000 (1)

به دنبال ورود مقامات به زندانی در شمال مکزیک و تحقیق درباره ی شورشی که ۴۹ کشته برجای گذاشت، امکانات تجملاتی مثل چندین سونا، مشروب فروشی، و دکه های اغذیه فروشی شناسایی شدند.
روز یکشنبه مقامات ایالات نوئوو لئون طی گزارشی اعلام کردند سلول های زندان «توپو چیکوی مونتری» به امکاناتی از قبیل یخچال های کوچک، سیستم های تهویه هوا، کابل های دیجیتال و آکواریوم مجهز بودند. ۲۸۰ دکه پخت غذا و مغازه وجود داشت که زندانیان می توانستند از آن ها خرید بکنند.
دراین گزارش ضمن اعلام این مسئله که پلیس صدها «محراب مردگان» بزرگ درون زندان را تخریب کرد، خودروهای سنگین بسیاری را نیز برای انتقال چندین تُن مبلمان قاچاق و دیگر کالاهای که مسئولین در حیاط جمع آوری کرده بودند، به زندان آورده شدند.
به نقل از بی بی سی این زندان با جمعیت ۳۸۰۰ نفری یعنی ۳۵ درصد بیش از گنجایش اصلی آن، به خاطر یک سری بازرسی های اولیه مبنی بر اینکه برخی زندانیان باید غذای خود را با نرخ بسیار بالا از زندنیان دیگر بخرند، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. به علاوه زندانیان مجبورند از ان دسته همسلولی هایشان که ارتباطات قوی در زندان دارند، جایی را در سلول کرایه کنند در غیر این صورت باید در راهروها بخوابند.
معاون امنیتی ایالت نوئوو لئون در ادامه این گزارش گفته است: ما از تمام بی نظمی ها، اقدامات خودسرانه، سوئ استفاده و مالیات هایی که در زندان گرفته می شود، با خبریم.

با این وجود مقامات به این که این سوئ استفاده ها از چه زمان آغاز شدند یا چه کسی اجازه چنین رفتارهایی را داده است، اشاره ای نکردند.
ناگفته نماند مدیر زندان ، سرپرست و یکی از نگهبانان به اتهام قتل بازداشت شده اند. روز دوشنبه نیز سازمان ملل از دولت مکزیک خواست تحقیقی گسترده را درباره شورش اخیر این زندان انجام دهد.

About Author

Add a Comment