فتنه‌های جدید در راه است

فتنه‌های جدید در راه استReviewed by بلانیان on Dec 30Rating:

 

به گزارش خبرگزاری  از بوشهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی صبح امروز در همایش 9 دی در دیر با بیان اینکه، پررنگ شدن اسلام، دین، دشمن‌شناسی و ولایتمداری و روحیه شهادت‌طلبی در جامعه از اثرات فرهنگی عاشوراست، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، نه‌تنها در سرنوشت جهان اسلام بلکه توانایی آن را دارد که بر سرنوشت استکبار و قدرت رژیم صهیونیستی نیز اثر بگذارد.
وی با بیان اینکه در سال 68 دشمن با برنامه‌ریزی 30 ساله خود، فتنه 78 و فتنه 88 را پیاده کرد، اظهار داشت: دشمن به دنبال فتنه‌ای جدید در سال‌های آینده است چراکه دشمن دست از فتنه‌گری خود برنمی‌دارد.
شیرازی، امام زمان‌ تراشی و ولی‌فقیه‌ تراشی را از برنامه‌های مهم دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان وقتی فهمیدند با جنگ سخت و کودتا توانایی نابودی جمهوری اسلامی ایران را ندارند در اجلاس اورشلیم،به دستور تئوری‌پرداز آمریکایی، از بین بردن فرهنگ عاشورا، فرهنگ مهدویت و مهم‌تر از آن اصل ولایت‌فقیه را سه عامل برای مقابله با نظام اسلامی در دستور کار خود قرار دادند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: خون شهدا انقلاب اسلامی را بارور کرد و درخت تنومندی به نام نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد که توانایی دارد نه‌تنها در سرنوشت جهان اسلام اثرگذار باشد بلکه این توانایی را دارد که بر سرنوشت استکبار و قدرت رژیم صهیونیستی نیز اثرگذار باشد.
شیرازی با اشاره به اینکه رأفتی که نظام با فتنه‌گران کرده است در دنیا سابقه ندارد، تصریح کرد: امروز عده‌ای از روی غفلت و برخی‌ها نیز از روی جهل و بعضی‌ها از روی عناد و تعمّد می‌خواهند انقلاب را بشکنند لذا مواظب نفوذ دشمن باشید و به سخنان رهبری توجه کنید.
شیرازی با تأکید بر اینکه در فتنه 88 بحث بر سر بود و نبود انقلاب بود، افزود: مدیریت هوشمندانه رهبری بساط دشمن را برهم‌ ریخت و 9 دی ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم بیست‌ساله‌ای بود که دشمن با زمینه‌سازی و تهاجم فرهنگی می‌خواست نظام را متلاشی کند و ولایت‌فقیه را درهم بشکند و ملت ایران با بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی و حرکت به‌موقع وارد عرصه شد و بساط دشمن را به هم ریخت.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سقوط خواهند کرد اما ملت و نظام ایران باقی خواهد ماند چون حسین(ع) و عاشورا زنده است و ملت ایران نیز ملتی حسینی است و روحیه شهادت‌طلبی دارد.

About Author

Add a Comment