فال روز ۲۷ دی ماه ۹۴

فال روز ۲۷ دی ماه ۹۴Reviewed by بلانیان on Jan 17Rating: 5.0

فال روزانه ۲۷ دی متولدین فروردین ماه

اگر افکار شما در جهت عشقی مبهم حرکت می‌کند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریکی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر کنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف کنید، آن به همان سرعتی که پدیدار شده بود محو خواهد شد.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین اردیبهشت ماه

سیاره حاکم شما ونوس، شما را در تماسی لذت بخش با پلوتون قدرتمند قرار می‌دهد. شما می‌خواهید احساس خوبی را که دارید با دیگران و به خصوص دوستان تان تقسیم کنید،‌ این امکان پذیراست چرا که اشتیاق شما برای ارتباط با آنها بسیار شدید است. به جای اینکه احساسات شدید خود را ابراز کنید، ایده خوبی است که دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌های خود را ابراز نکنید تا زمانیکه احساسات معمول‌تان به سر جای خود برگردند.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین خرداد ماه

شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می‌فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌کنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین تیر ماه

شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی که امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد که شما فکرش را می‌کنید. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید که به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افکار خود درباره برنامه‌هایی در زندگی تان دارید تمرکز کنید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین مرداد ماه

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیر ارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می‌ترسید که چیزی را که بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان کردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین شهریور ماه

ممکن است نیاز باشد که به عقب باز گردید و کاری را که فکر می‌کردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است که درمی‌یابید آن نیاز به کار بیشتری دارد. الان زمان این است که کاری را که شروع کرده بودید را بسازید و تمام کنید و هر کاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید که تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینکه از این موقعیت فرار کنید و پروژه جدیدی را آغاز کنید، با انجام دادن کارهای ناتمام، تا جاییکه می‌توانید زندگی‌تان را استحکام ببخشید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین مهر ماه

شما هیچ دلیلی برای اجتناب از عشق و عاشقی ندارید،‌ حتی اگر مطمئن نیستید که همه چیز آن طوری که آرزو می‌کردید باشند. سیاره حاکم شما که متمایل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ می‌کند،‌ زمانیکه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلانی خارج کرده و به سمت قلمرو حواس پیش می‌برد. به جای اینکه همیشه در حال گارد گرفتن باشید،‌ در پی یافتن راهی باشید تا محدودیت‌های شما را ملایم‌تر کنند مخصوصا زمانیکه با شخص خاصی هستید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین آبان ماه

با وجود اینکه ماه امروز در نشان شما بسیار آرام است، سیاره حاکم شما، پلوتون بی‌رحم، شما را به سمت خوشی‌های یک عشق ناب سوق می‌دهد. اما راه‌های بسیاری برای خوشگذرانی و سرخوشی وجود دارد که تنها یکی از آنها شما را راضی می‌کند. از استراحت کردن و آرامش داشتن نترسید و اجازه دهید ذهن شما آزاد باقی بماند. رویاها و تصورات شما مکان‌هایی را به شما نشان می‌دهند که تا بحال به آنجا سفر نکرده‌اید و می‌توانند شما را به طرف راه درستی هدایت کنند که در آینده برای شما مناسب باشد.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین آذر ماه

ممکن است بخواهید پیغامی را که حالا دریافت می‌کنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی که دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممکن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار کنید درمقابل آن چیزی که درست جلوی بینی شما قرار دارد.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین دی ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز به خاطر احساسات سرکشی از امید و آرزوها, گیج و پریشان شوید. اگر چه اینها در وهله اول مسئله و مشکلی به نظر نمی‌رسند،‌ شما می‌توانید بسیار به تمایلات خود وابسته شوید که هر چیزی بستگی به آن دارد که آینده چه اتفاقی می‌افتد. آرزو کردن بهترین‌ها، کار اشتباهی نیست،‌ اما اعتراف کردن به اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد بهتر است.

فال روزانه ۲۷ دی متولدین اسفند ماه

حتی اگر شما رویکردی کاملا رویایی و فریبنده به روابط‌تان داشته باشید باید جنبه‌های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان استفاده کنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینکه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می‌بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست که باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده کردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت

About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Add a Comment