فال روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵

فال روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵Reviewed by balanian on Nov 11Rating: 5.0فال روز شنبه 22 آبان 1395
فال روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵
فال ، فال نمناک
برای آگاهی از اتفاقات جالب پیش روی خود در روز شنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۵ فال روزانه بالاسری را بخوانید.

فال روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 آبان 1395

فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شما فکر می کنید که می دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می توانید مثل کوه های جبل الطارق پشت کسانی که شرایط سختی را می گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشکلات خاص خودش را نیز دارد، چرا که راهی آسان به اطرافیان تان یاد می دهید که هر موقع به مشکلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب کنند. ولی تا موقعی که خودتان توی مخمصه نیفتاده اید پشتیبانی کردن از دیگران اشکالی ندارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 آبان 1395

فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 آبان 1395

فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمی شود، چرا که شما امروز خیلی حس رقابتی ندارید. شما معمولاً می خواهید کارهایی را انجام دهید که قبلاً تعهد داده بودید، برای اینکه برایتان خیلی مهم است که همیشه آدم قابل اعتمادی باقی بمانید. اما شاید لازم نباشد که این کارها را به خاطر بردن گوی سبقت از دیگران انجام دهید؛ اسم این کار رقابت نیست؛ فقط کاری را انجام دهید که فکر می کنید بهترین کار است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 آبان 1395

فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 مادامی که شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز کارهایتان را زودتر از موعد تمام کنید. معمولاً شما با تغییر کردن موافق نیستید، اما اکنون تغییر مسیر دادن کار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین کنید که بیشتر انعطاف پذیر شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می شود، حفظ کردن نگرش های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 امروز روزی است که می توانید همه آن را در اختیار داشته باشید. اگر شما برنامه ریزی کرده بودید که با خانواده تان در خانه استراحت کنید، می توانید این کاررا بکنید. اگر می خواستید که با دوست تان کاری انجام دهید، این نیز ممکن است. یا می توانید تکالیف تعیین شده ای را که هنوز تمام نکرده اید به پایان ببرید. اگر چه ممکن است شما روزتان را در اولویت قرار دهید، خوشبختانه نیازی ندارید که که یک چیز را به جای همه چیز انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 شما ممکن است وظایف و تعهدات مالی ای داشته باشید که باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشکل شما گمشده هستند. تا زمانی که بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری کنید، خیلی سخت است که بخواهید موقعیت اخیر را اداره کنید با این وجود، شما نمی توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی که تا کنون داشته اید تصمیم بگیرید. می توانید وقتی که همه حقایق را کشف کردید، آن را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی دهند. فراموش نکنید که نگرش های شما به اندازه چیزهای دیگر می توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 شما علاقه ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است.اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید زیرا به ناچاراختلاف به وجود می آورد. و دو نفر را به جان هم می اندازد. شما می توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آنها بجنگید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می دهید فکر می کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روشهای شخصیتان را امتحان کنید تا محرکهایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

 امروز با بحث کردن و توجیه کردن یکی از باورها و اعتقادات خود بی خودی انرژی تان را هدر ندهید. دفاع کردن از موقعیت و جایگاه خود کاری عبث و بی فایده خواهد بود، مگر اینکه اطلاعات شسته رفته و منظمی داشته باشید که فقط در این صورت می توانید به چیزی که می خواهید برسید. تغییر دادن فکر خود کار راحتی نیست، اما اگر شما یک بار سود و منفعت خود را تشخیص داید، این کار برایتان راحت تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 آبان 1395

– فال روزانه در روز ۲۲ آبان ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده سات. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست. به جای زیاده خواهی، برای چیزهایی که تابحال زندگی بهتان بخشیده شکرگزار باشید.دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می دهد.

فال روز شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵

About Author

Add a Comment