فال روزانه اختصاصی

فال روزانه اختصاصیReviewed by بلانیان on Aug 11Rating:
فال روزانه اختصاصی
فال روزانه اختصاصی

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند. در این سایت برای مشاهده فال خود، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید. پس از مشاهده غزل مورد نظر گزینه ای برای نمایش تعبیر کلی فال در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نیت کننده معمولاً در هنگام تفأل از دیوان حافظ، او را به عزیزترین کسانش یعنی به خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم می دهد. این قسم معمولاً به این شکل ادا می شود: ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی … ضمن اینکه شاید بهتر باشد برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه متولدین فروردین

امروز روز شاد و خرمی برای شماست. پروژه های بلندمدت مورد توجه شما قرار می گیرند. روحیه شما امروز به نحوی تقویت می شود و روابط شما خیلی خوب پیش می روند. زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری های مالی و فکر کردن در مورد پول گذاشتن در حوزه املاک یا دکوراسیون مجدد منزلتان است. امروز در زندگی رمانتیک شما جنبه رقابتی پررنگ تر می شود. عشق شما از اینکه فقط ایده های شما باشد راضی نیست. او می خواهد به چند کار کمک کند. شما دو نفر باید از نقاط قوت هم نیرو بگیرید و به هم کمک کنید. از جر و بحث اجتناب کنید و از انرژی مثبت امروز بهره بجویید. شما در جایگاه خوبی هستید تا امروز ایده های خود را در محل کارتان به کار ببندید. دیگران مسحور کارهای شما می شوند. مطمئن باشید که آنچه شما می گویید توسط افراد درستی شنیده می شود و شما را وارد فاز جدیدی از کارتان می کند. شما در مسیر پیشرفت قرار دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در سطح عمیق تری با افراد ارتباط برقرار کنید. بیشتر تمرکز شما بر امنیت عاطفی و احساسی است. باید مطمئن شوید که خانه شما پناهگاهی است که در آن احساس راحتی می کنید و متعلق به شماست. صبر و درک خود را از طریق حرف ها و کارهایتان نشان دهید. هرچه ثبات بیشتری داشته باشید، کارهای زیادی را به انجام می رسانید و بیشتر با اطرافیان خود ارتباط برقرار می کنید. امروز گرایش شما به موعظه و نصیحت شریک زندگی تان در مورد مسائلی است که باید با هم حل کنید. انرژی امروز به معنای آن است که شور و حرارت زیادی وجود دارد و شما احساس نیاز به این قضیه دارید که شریک زندگی شما در این مسائل با شما موافق باشد. این احتمالاً نتیجه نمی دهد، زیرا هیچکس دوست ندارد که به او اجباری باشد. به او آزادی فکر کردن بدهید. ایده های شما اگر نظم نداشته باشند به درد نمی خورند. تلاش های شما اگر برنامه ریزی شده نباشند، تأثیر کمی خواهند داشت. امروز شما باید رویکردی مؤثر داشته باشید. باید سیستماتیک تر باشید تا موفق شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیشتر توجه شما روی اموال شخصی و کالاهای مادی است. ببینید چه کاری می توانید بکنید تا خانه خود را بهبود دهید. محیط اطراف خود را راحت تر و صمیمی تر کنید. زمانی را در پناهگاه خود تنها بگذرانید تا بتوانید تمرکز داشته باشید. راحتی و زیبایی فیزیکی به معنای امنیت عاطفی است. اصل امروز مبتنی بر سرزندگی و اشتیاق است. شما می دانید چه می خواهید و آماده رفتن و بدست آوردن آن هستید. فرصتی رمانتیک برای ملاقات با فرد جدیدی در محیط آموزشی هست. حتی ممکن است عاشق شوید. الهام گرفتن شما را موفق می کند. امروز در محل کار فردی ایده های شما را به چالش می کشد و باعث می شود که به خودتان شک کنید. نگذارید او جلوی ایده های شما را بگیرد. افکار و نقشه های شما درست هستند و به کمی اصلاح نیاز دارند. نسبت به توصیه های دیگران فکر باز داشته باشید ولی نگذارید آنها شما را کاملاً از آنچه شروع کرده اید دور کنند.

فال روزانه متولدین تیر

وابسته بودن و ثبات داشتن جنبه های کلیدی امروز هستند. کاری را انجام دهید که به دیگران ثابت کند این بخش های ذات شما کاملاً کاربردی هستند. دیگران ممکن است کله شقی کنند. شما باید مبارزه کنید تا دیدگاه خود را به کرسی بنشانید. باید از بولدوزر پایین بیایید و در روابط خود با دیگران ملایمت پیشه کنید. شما دوست ندارید که سعی کنید دیگران را متقاعد به انجام کاری کنید که مخالف با تمایل آنهاست. امروز شما در مورد عشقتان نگرانی خاصی دارید. انگار چیزی در مورد او هست که شما را آزار می دهد و باعث می شود که بخواهید او را تغییر دهید. با دقت و ملایمت با او حرف بزنید زیرا این بهترین روش است. امروز زمان بیشتری را به توضیح راه حلی به فردی کنید که به اندازه شما سریع موضوع را درک نمی کند. ذهن شما ایده ها و مفاهیم جدید را خیلی زود درک می کند ولی دیگران لزوماً اینطور نیستند. به دیگران هم امروز در این قضیه کمک کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مهربان باشید و در رفتار خود ملایمت پیشه کنید. مهربانی و عطوفت زیادی در هوا هست که باید از آن لذت ببرید و استفاده کنید. کارهایی برای بهبود وضعیت منزلتان انجام دهید. با افرادی که در این خانه زندگی می کنید تغییراتی در خانه صورت دهید تا روابط شما هم در آینده بهتر شود. شما باید از ویژگی های خود در این کار کمک بگیرید و به آن احترام بگذارید و آن را تقویت کنید. امروز جهنمی از اشتیاق و حرارت وجود دارد، چیزی که شما همه چیز را درباره آن می دانید. می توان گفت که شما دلتان برای کسانی که چنین عشق و علاقه ای ندارند می سوزد. ولی با انرژی امروز، باید صدای خود را در رابطه رمانتیک خود پایین بیاورید. شریک شما ممکن است متوجه شود که مشکلات او به گوش دیگران می رسد. با رفتار آرام و ملایم همه چیز درست می شود. امروز پروژه مهمی که مدتی است روی آن کار می کنید را رها نکنید. این پروژه شاید برای دیگران مهم نباشد، ولی برای شما مهم است، پس نگذارید که در آن خدشه ای وارد شود. امروز شما پیشرفت ها عمده ای خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روزی عالی برای رفتن به فروشگاه هایی است که تخفیف دارند. زیبایی جویی و رادار معامله خوب در شما قوی است. شانس با شماست و می توانید امروز خیلی خوب صرفه جویی کنید. روی اشیای زیبای منزل خود تمرکز کنید که زندگی شما را زیبا کنند. می گویند زباله یک نفر گنجینه دیگری است. ببینید که چطور می توانید خلاقیت خود را در تبدیل اشیای قدیمی به گنجینه های جدید بکار ببرید. انرژی امروز نشان می دهد که امروز داد و فریاد زیاد می شود و صدای مردم حداقل چند دسیبل بیشتر از معمول بالا می رود. این به خاطر جر و بحث و مشاجره نیست. در حیات عاطفی شما هم امروز کمی داد و فریاد زیاد می شود، ولی بیشتر در حالت بازی و رقابت است، نه عصبانیت از دست یکدیگر. در محل کار ابتدا شما از اطلاعات جدیدی که به دستتان می رسد ناراحت می شوید. بعداً متوجه می شوید که اطلاعاتی جدیدی در واقع آن چیزی است که شما برای پیشرفت به آن نیاز دارید تا در مسیر مثبت و درستی قرار بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

چیزهایی که مدتی طولانی روی هم جمع شده بود ناگهان امروز به سر می رسد. مسائل مختلف روی زشت خود را نشان می دهند. مخالفت زیادی امروز خودش را در زندگی نشان می دهد. سعی کنید خودتان را در این موقعیت نبازید. این را فرصتی برای بدست آوردن یک دیدگاه و آوردن تعادل به زندگی عاطفی خود بدانید. امروز در زندگی شما فشار و تنش زیادی وجود دارد و محیط اطرافتان نیز پر از تنش است. هیچ کدام از شما، نه شما و نه عشقتان، استاد سازش نیستید. ولی انرژی امروز نشان می دهد که هر دوی شما می توانید فرصتی برای انجام کاری خوشایند به همراه هم داشته باشید. با هم هدفی مشترک بسازید و با هم دعوا نکنید. ترکیب غریزه درونی با ذهن زیرک و تیز و رفتاری کاربردی می تواند به شما کمک کند. هرچه امروز ثبات بیشتری داشته باشید، برایتان بهتر است. در عین حال، به حس ششم و غرایز خود اعتماد داشته باشید. اینها ابزار ارزشمندتری در مقایسه با چیزهایی که در جعبه ابزار دارید هستند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای شما حرکت کردن و جلو رفتن سخت می شود. شما می خواهید در منزل و در رختخوابتان بمانید. از این خواسته خود احساس گناه نکنید. چرت بعدازظهر بزنید و از مصاحبت و همنشینی با دوستان لذت ببرید. در نزدیکی خانه بمانید و از موسیقی و غذای خوب با عشقتان و شریک زندگی تان لذت ببرید. فقط استراحت کنید و از لذا زندگی بهره ببرید. با انرژی امروز شما انتخاب های زیادی دارید. شما از لحاظ رمانتیک برای خود هدفی ناممکن انتخاب می کنید یا اینکه نقشه عملی تری برای عشق انتخاب می کنید و روشی صادقانه را در پیش می گیرید. ارتقای خود می تواند بهترین تأثیر را داشته باشد. شما برای شروع چیزی تازه امروز اضطراب دارید، ولی باید صبور باشید. اول باید وظایف و کارهایی که شروع کرده بودید را تمام کنید و کارهای نیمه تمام را تکمیل کنید. این پروژه ها به اتمام نزدیکتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. قبل از اینکه به کار دیگری مبادرت ورزید، اینها را تمام کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز سهام خود را چک کنید. آخرین اخبار مربوط به سرمایه گذاری ها را بخوانید و امور مالی خود را ارزیابی کنید. بهترین مکان برای سرمایه گذاری پولتان را پیدا کنید. برنامه ریزی بلندمدت و جدی انجام دهید تا از امنیت خانه و خانواده خود اطمینان یابید. رویکرد پایدارتر و مطمئن تری در همه امور خود پیشه کنید و شبی راحت را در منزل سپری کنید. شما نمی خواهید به هرگونه شکستی اعتراف کنید. شما می خواهید ابتدا همه رویاهای رمانتیک شما به واقعیت بپیوندند. با انرژی امروز نیروی پتانسیل زیادی برای شما نهفته است. ولی لازم نیست که از آن مثل پتک استفاده کنید. در عوض روش و رفتار فلسفی تر و آرام تری در پیش بگیرید. در محل کار یک فرد ممکن است به شما بگوید که کارتان را چطور انجام دهید. به احتمال زیاد، این فرد هیچ چیز در مورد شما نمی داند. پس نگذارید که او بر امروز شما تأثیر زیادی داشته باشد. شما همه چیز را بهتر از دیگران می دانید.

فال روزانه متولدین دی

امروز چیزی یا کسی سعی می کند که سرعت شما را کم کند. شاید این نشانه ای است که باید کاری انجام دهید. امروز لازم نیست حتماً کارهایتان را تمام کنید. به خانه بروید و روی مبل لم بدهید و استراحت کنید یا دوش آب داغ بگیرید و روح خود را تازه کنید. اموال شخصی و امنیت شما امروز اهمیت فوق العاده ای می یابند. به چیزهای خوب فکر کنید تا زندگی برای شما بهترین چیزها را عرضه کند. امروز روزگار برایتان پاداش غیرمنتظره ای دارد. شما می توانید هرچه می خواهید داشته باشید تا وقتی که بتوانید به آن برسید. شما وسوسه می شوید که حرکت جسورانه ای در مورد حیات عشقی خود صورت دهید، ولی در حال حاضر در حالت توربو شارژ هستید و ممکن است نیروی خود را دست بالا گرفته باشید. شما روی فرد مهمی دست گذاشته اید. قبل از هر اقدامی اول خونسردی خود را بدست آورید. شما در مراحل اولیه یک ایده و فکر هستید. این ایده به پرورش و پردازش نیاز دارد. این ایده را مانند دانه جوانه زده ای دوست بدارید و از آن مراقبت کنید و به آن حساس باشید. بگذارید این ایده آرام آرام رشد کند و در این حین صبور باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز باید ریشه هایتان را گسترش دهید. روی پروژه خلاقانه ای تمرکز کنید که مدتی است در سر دارید. زمان آن رسیده که آن را دنبال کنید. ایده های شما بزرگ هستند، ولی برای آنکه نتیجه دهند باید آنها را به درستی پیاده کنید. از منابع خود استفاده کنید و زمانی را به برنامه ریزی اختصاص دهید. هرچه در طرح ریزی اعمال خود صبورتر باشید، در به نتیجه رسیدن آنها موفق تر خواهید بود. نیروی ذهن بسیار خارق العاده است و امروز نیروی حرف های شما نیز همینطور می شود. تأثیر انرژی امروز شما را به انجام کاری تشویق می کند که اغلب از انجام آن احساس ناراحتی نمی کنید. اگر وسوسه شده اید تا آن را در چهارچوب رابطه شخصی و صمیمی خود انجام دهید، بهتر است یادتان باشد که چه گفته اید، زیرا بعداً از شما می خواهند آن را به یاد آورید. امروز باید توجه بیشتری به جزئیات نمایید. چشم منتقد شما لازم است تا هر مدرک، ایمیل یا یادداشتی که روی میزتان است را نکته سنجی کنید. زمان بیشتری به این کار اختصاص دهید و هیچ چیزی را از زیر نظر رد نکنید. چیز مهمی در این جزئیات پنهان است.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز می خواهید برای هدفی بحث و دعوا کنید، باید واقعیت ها را بدست آورید تا دلیلی برای اثبات گفته های خود داشته باشید. مردم به راحتی همه چیز را باور نمی کنند. باید کارهای زیادی برای عوض کردن نظر فردی درباره چیزی انجام دهید. روز بسیار خوبی برای پیاده روی در میان درختان است. از بالای ابرهای پایین بیایید و به روی زمین برگردید. سعی کنید در فضای زندگی خود سبزی و خرمی ایجاد کنید. باور و ایمان می تواند کوه را جابجا کند و در زندگی شما معجزه ها بیافریند. امروز به شما توانایی بیشتری برای استفاده از نظام باورهایتان داده می شود و می توانید با این باورها مسیر درستی را انتخاب کنید. انرژی امروز باعث می شود که در مورد باورهای خود در مورد رابطه خاصی دوباره فکر کنید. اگر درک کنید که واقعاً به چه چیزی ایمان دارید، می توانید تغییر بزرگی در موقعیتی دشوار ایجاد کنید. امروز کسی به شما اطلاعات بسیار مهمی می دهد. قبل از آنکه اتوماتیک وار به کسی که چیزی به شما گفته اعتماد کنید، واقعیت ها را دوبار چک کنید. ممکن است این اطلاعات صوری باشد و یا واقعیت نداشته باشد. پس مراقب باشید که واقعیت و حقیقت را دریابید و جای هیچ شکی باقی نگذارید.

About Author

Add a Comment