عکس هایی وحشتناک از بی رحم ترین حشره دنیا!

عکس هایی وحشتناک از بی رحم ترین حشره دنیا!Reviewed by بلانیان on Aug 11Rating:

شاید عجیب باشد که یک حشره کوچک دوزیستان بزرگی مانند فورباغه را به طرز فجیعی شکار می کند و می خورد.ولی یک سوسک بی رحم خوراکش قورباغه و دوزیستان است!

عکس هایی از حشره بی رحم ترسناک

عادت غذایی سوسک های کوچکی به نام اپومیز برای بسیاری از دوزیستان از قبیل قورباغه ها بسیار وحشتناک و دردآور است چون این سوسک با حضور در کنار دوزیستان اعتماد آنها را جلب کرده و سپس آنها را به قتل می رسانند.

عکس هایی وحشتناک از بی رحم ترین حشره دنیا!

عکس های وحشتناک حشره بی رحم

غذای معمول این سوسک ها دیگر انواع بی مهرگان از قبیل پشه ها، کرم ها و حشرات مرده است اما محققان در نهایت ناباوری مشاهده کردند هر زمان این سوسک در کنار یک دوزیست مانند قورباغه قرار می گیرد به راحتی آن را کشته و می خورد.

این سوسک ها ترجیح می دهند پیش از شکار کردن یک دوزیست به خوبی شکار خود را شناسایی کنند از این رو در طول روز با به اشتراک گذاشتن پناهگاهشان با دوزیستان در نزدیکی آنها زندگی می کنند اما در شب همه چیز مرگبار شده و سوسک با حمله ای ناگهانی دوزیست را می کشد.

عکس هایی وحشتناک از بی رحم ترین حشره دنیا!

این سوسک ها برای تامین غذای خود چندان وسواس به خرج نمی دهند و همه انواع دوزیستان از قورباغه ها گرفته تا وزغ، سمندر آبی و مارمولک را می خورند.

نحوه به قتل رسیدن دوزیستان به این شکل است که سوسک ابتدا پشت دو زیست را می گزد که در نتیجه آن شکار از خود عکس العمل شدیدی نشان می دهد و تلاش می کند سوسک را به گوشه ای پرتاب کند سپس سوسک در پشت دوزیست شکافی به وجود می آورد که جاندار را طی چند دقیقه فلج می کند و در نهایت سوسک به آرامی خوردن غذایش را آغاز می کند.

عکس هایی وحشتناک از بی رحم ترین حشره دنیا!

About Author

Add a Comment