عباس اجازه نبرد مسلحانه با صهیونیست ها نمی دهد!

عباس اجازه نبرد مسلحانه با صهیونیست ها نمی دهد!Reviewed by بلانیان on Mar 16Rating:

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که اجازه گسترش دامنه انتفاضه قدس و کشیده شدن آن به سمت انتفاضه مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی را نخواهد داد.

العالم: ” محمود عباس” درگفتگویی تلویزیونی ضمن اعلام مخالفت با هرگونه اقدام وعلمیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که اجازه شلیک حتی یک گلوله به سمت صهیونیست ها را نخواهد داد.عباس مدعی شد که انتفاضه و مقاومت مسلحانه هیچ دستاوردی برای ملت فلسطین نداشته و نخواهد داشت و صرفا موجب حمایت بیشتر جامعه جهانی از اسرائیل خواهد شد.

وی افزود: ما نمی خواهیم بجنگیم، زیرا توان آن را نداریم، ما به دنبال زندگی در امنیت و آسایش از طریق تحقق راه حل تشکیل دو کشور هستیم و انتفاضه مردمی هم باید از طریق تظاهرات و تحصن های مسالمت آمیز تحت شعار ” ما خواهان پایان اشغالگری هستیم” ادامه یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین محمود عباس اذعان کرد که با بسیاری از مسئولان رژیم صهیونیستی تاکنون مستقیما گفتگو و مذاکره داشته است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بیان کرد: اروپا که خود رژیم صهیونیستی را در سرزمین فلسطین تاسیس کرد، اکنون عقب نشینی کرده و هرگونه شهرک سازی این رژیم را اقدامی غیر قانونی دانسته و خواستار تحریم کالاهای تولید شده در این شهرک ها است.

وی اشاره کرد که آمریکا موضع عادلانه و منصفانه ای در قبال مساله فلسطین ندارد اما با این وجود نمی تواند از شهرک سازی رژیم صهیونیستی نیز دفاع کند.

او بار ملت های عرب و مسلمان را به سفر به قدس و کرانه باختری دعوت کرد و شیخ یوسف قرضاوی و فتوای تحریم سفر به این اماکن تحت اشغال رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله قرار داد.

About Author

Add a Comment