شقایق فراهانی: عشق مردم به سریال مادرانه عالی بود

شقایق فراهانی: عشق مردم به سریال مادرانه عالی بودReviewed by بلانیان on Aug 14Rating:

شقایق فراهانی 300x187 شقایق فراهانی: عشق مردم به سریال مادرانه عالی بود

 شقایق فراهانی بازیگر نقش «مریم» در سریال مادرانه در خصوص همکاری خود با «جواد افشار» و «سعید نعمت الله» گفت : کار با آنها برای من بسیار عالی بود و خدا را شکر می کنم که با این دو هنرمند آشنا شدم و از سر تجربه با آنها آرزو می کنم برای همکارهای دیگرم که این تجربه را داشته باشند.

وی ادامه داد : من تا به حال با “سعید نعمت الله” کار  نکرده بودم ، اما در فیلم «مقلد شیطان» با برادرش همکاری داشتم و همیشه از «سعید نعمت الله» تعریف شنیده بودم.

فراهانی در خصوص بازخوردهای مردم پس از اتمام سریال مادرانه گفت : بازخوردها عالی بود و این بازخورد را نمی توانم فقط در خصوص نقش «مریم» بدانم زیرا کل سریال مورد استقبال قرار گرفت و من این تجربه را در سریال «خانه پدری» داشتم ، زیرا آدم ارتباطی که با مخاطب ملی پیدا می کند ، بیشتر است تا مخاطبی که به سینما می رود و سریال «مادرانه» فرقی که با «خانه پدری» داشت عشق مردم در بازخوردها خیلی بیشتر بود.

بازیگر نقش «مریم» در خصوص فعالیت های جدید خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت : در حال حاضر مشغول بازی در فیلم جدید کیمیایی هستم و تله فیلم آقای رزاق کریمی و سینمایی «نیکان و بچه غول» را آماده نمایش دارم و فیلم «تجریش ناتمام» کاری از پوریا آذربایجانی را به اتمام رسانیدم که به یقین می توانم بهترین کار هنری خودم بدانم.

مطال تصادفی

About Author

Add a Comment