سرعت در دستان ZOPO Speed 8

سرعت در دستان ZOPO Speed 8Reviewed by بلانیان on Feb 26Rating:

در کنار یکه تازی غول های صنعت تلفن هوشمند در نمایشگاه MWC 2016 کمپانی های کوچکی نیز از فرصت استفاده کرده اند تا جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند. یکی از این شرکت ها که تلفن هوشمند بسیار قدرتمندی را روز گذشته معرفی کرد شرکت ZOPO است. ZOPO با معرفی Speed 8 توجه بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جلب کرد.

نکته جالب در مورد معرفی Speed 8، معرفی آن توسط قهرمان MotoGP یعنی خورخه لرنزو(Jorge Lorenzo) بود و در این مورد ZOPO به قول خود عمل کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های Speed 8 استفاده از چیپست MediaTek X20، اولین چیپست ۱۰ هسته ایست و این تلفن نیز به عنوان اولین تلفن مجهز به این چیپ شناخته می شود.

zopo-jorge-lorenzo

o

در کنار مهم ترین مشخصه ای که برای Speed 8 ذکر شد این تلفن به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی FullHD، رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی این تلفن نیز بر عهده یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری است. دوربین ۲۱ مگاپیکسلی ای که بر روی Speed 8 نصب شده مدل IMX230 سونی با فلش LED است. دوربین سلفی نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی است.قسمت عقب Speed 8 طراحی بسیار نزدیکی به Mate 8 هوآوی دارد چرا که یک سنسور اثر انگشت دایره ای شکل در زیر دوربین آن قرار گرفته است.UHF

w

در مجموع این گوشی دو سیم کارته قدرت رقابت با برترین های بازار را دارد اما باید دید ZOPO چه تمهیداتی برای فروش این محصول خود در بازارهای سرتاسر دنیا در نظر خواهد گرفت.

About Author

Add a Comment