زن ها واقعا چه می خواهند

زن ها واقعا چه می خواهندReviewed by بلانیان on Mar 14Rating:

سکس دهانی

راهنمای سکس دهانی: زن ها واقعا چه می خواهند

 


 

تحریک واژن و کلیتوریس – چوچوله – با زبان در عمل پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد. اما ۳۰ تا ۵۰ درصد از زنان می گویند تنها با تحریک این ناحیه به ارگاسم می رسند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی غریزه، بیش از هشت هزار عصب در این ناحیه از بدن زنان تجمع کرده اند که با تحریک اش زنان به ارگاسم می رسند.

اما بسیاری از مردان با ظرایف این نوع رابطه جنسی آشنا نیستند و همسران شان را از لذت رسیدن به ارگاسم محروم می کنند. در این مطلب روش های کاربردی و علمی سکس دهانی و تحریک جنسی زنان ارائه شده است.

۱- به دست گرفتن ابتکار عمل

دکتر ایان کرنر، رفتار شناس جنسی مایو کلینیک معتقد است:” سکس دهانی تنها عشق بازی نیست، بلکه باید به یکی از اصلی ترین رفتارهای جنسی میان زوجین تبدیل شود. ”

یافته های پژوهشگران نشان می دهند، تنها ۴۳ درصد از زنان از طریق دخول آلت تناسلی همسرشان به واژن به ارگاسم می رسند. به نظر می رسد همسران باید برای تامین نیازهای زنان و رسیدن آنها به ارگاسم از زبان و انگشت های شان برای تحریک واژن و کلیتوریس استفاده کنند.

دکتر یوگنی راتشف، مدیر مرکز مشاوره جنسی دانشگاه اسلو می گوید:” پس از آغاز عشق بازی به تدریج به سوی پاها و واژن همسرتان بروید. با زبان و انگشتان تان به آرامی واژن و کلیتوریس همسرتان را تحریک کنید تا احساس آرامش اش از میان نرود و به ارگاسم برسد. ”

۲- آغاز آهسته، پایان قدرتمند

تحریک جنسی یک فرآیند است. برای این که زن از رابطه جنسی لذت ببرد و به ارگاسم برسد تحریک باید آرام و ریتمیک باشد. به یاد داشته باشید که انجام اعمالی که در آغاز ناراحت کننده هستند به احتمال زیاد در انتها لذت بخش خواهند بود. اشتباه بزرگ اکثر مردان این است که سکس دهانی را با خشونت آغاز می کنند. دکتر رزیتا ای جکسون، استاد روان شناسی جنسی کالج سلطنتی لندن می گوید:” بهترین کار ماساژ آرام کلیتوریس توسط زبان و وارد کردن انگشت به واژن برای تحریک نقطه جی است. ”

۳- استفاده از انگشت ها به عنوان ابزار اضافه

تحریک چوچوله و نقطه جی توسط انگشت ها زمینه رسیدن به ارگاسم را فراهم می کند. پروفسور شایلا سانگ، سکسولوژیست دانشگاه آلاباما می گوید:” هم زمان با لیسیدن چوچوله، انگشت تان را وارد واژن کرده و به سمت بالا فشار دهید. ”

۴- ترکیب پوزیشن ها

دکتر رابرت فولبرایت، رفتار شناس جنسی مرکز پزشکی رونالد ریگان در لس آنجلس می گوید:” هر یک از افراد پوزیشن خاصی انتخاب می کنند، اما قرار گرفتن در موقعیت ” ۶۹ ” تمرکز زن بر روی احساسات و واکنش هایش پس از تحریک واژن و چوچوله را کم خواهد کرد. “



About Author

Add a Comment