ریپورت شدن در تلگرام – پیشگیری و راه حل + تصویری

ریپورت شدن در تلگرام - پیشگیری و راه حل + تصویریReviewed by بلانیان on Mar 18Rating:


ریپورت شدن در تلگرام – پیشگیری و راه حل + تصویری


با فراگیر شدن مسنجر تلگرام و افزایش کاربران این اپلیکیشن مشکلات و سوالات درباره ی آن نیز افزایش یافته است ، به طوریکه به تازگی برخی کاربران از مشکل اسپم شدن گلایه دارند و نمیدانند چرا این مشکل برایشان پیش آمده و نیز آگاهی کافی درباره ی روشهای خروج از اسپم نیز وجود ندارد. در این پست بیشتر راجع به این مشکل صحبت خواهد شد پس همراه ما باشید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

> اسپم به چه معناست:

واژه ی Spam برای شخص یا شی مزاحم به کارمیرود و شخصی که برای سایرین اسپم یا آزار ایجاد کند،اسپمر شناخته میشود.

>>ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

در هر مسنجر قوانینی برقرار است که در صورت عدم رعایت آنها ، کاربر به عنوان جریمه دچار محدودیتهایی میشود.در تلگرام نیز این قوانین برقرارند که باید مراقب بود که متناقض با آنها رفتار نکنیم تا دچار محدودیت نشویم.

>> قوانین تلگرام چه هستند:

  • ارسال پیام به افراد غریبه : در صورت ارسال پیام به حدود ۳۰ نفر از افراد غریبه که شماره ی شما جزو مخاطبین آنها نیست باعث شناخته شدن شما به عنوان اسپمر میشود.
  •  استفاده از شماره های مجازی: اگرچه این مورد در اکثر منابع ذکر نشده اما دیده شده برخی کاربران پس از ساخت شماره مجازی روی دستگاه به عنوان اسپمر تلقی شده اند.
  • گزارش شدن اکانت شما توسط تعدادی از مخاطبین: اگربرای شخصی که شماره ی شما را ندارد پیام بفرستید وی میتواند شمارا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند و اینکار با زدن روی قسمت تعیین شده امکان پذیر است که البته باید حدود ۵ نفریا بیشتر اینکار را انجام دهند.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

  • *حذف اکانت و ثبت نام به تعداد زیاد در طی یک مدت کوتاه: این مورد اگر چه باعث اسپم شدن شما نمیشود اما باعث برخی محدودیت ها برای خط مورد نظر خواهد شد.

>محدودیتهای ایجاد شده در زمان ریپورت شدن:

-اگرشما برای تلگرام یک اسپمر تلقی شوید دیگر امکان ارسال پیام به افراد غریبه ندارید، و تنها میتوانید برای دوستان و مخاطبین خود پیام بگذارید.

-امکان ساخت چت مخفی با سایر کاربران را نخواهید داشت.

-اگر یکبار اسپم شدید و بعد از مدتی دوباره به روال عادی برگشتید لطفا این بار با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا در صورت گزارش مجدد این بار مدت زمان ایجاد محدودیت بیشتر خواهد شد ، مثلا اگر بار اول یک هفته اسپم بودید این بار مدت دو هفته یا بیشتر جریمه خواهید شد.

>>راههای جلوگیری از اسپم شدن:

-بهتر است در طی مدت کوتاه مثلا یک هفته برای افراد غریبه پیام شخصی ارسال نکنیم زیرا ممکن است اکانت شما را گزارش دهند.

-برای تبلیغات کانال و یا گروههایتان از روش تبادل استفاده کنید و اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی برای تک تک اعضا نکنید.

-میتوانید از شماره های مجازی برای دعوت دیگران استفاده کنید، تا درصورت اسپم شدن نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.

>>روشهای خروج از اسپم :

-اگرشما به اشتباه اسپم شده اید میتوانید به ۴ طریق پیام خود را به تلگرام رسانده و اعلام کنید که اشتباهی در کار بوده است.

  • روش اول ارسال ایمیل به آدرس spam@telegram.org میباشد: باید متنی به زبان انگلیسی تایپ کرده و دلایل خود را بیان کنید و در آخر شماره ی خط ریپورت شده را به همراه کد کشور ذکر نمایید.

 >> پیامی شبیه به این متن:

Dear support Telegram
Unfortunately my account known as spam, and for me to send a message to there and chat with them when I am faced with the following message:
Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment.

 

My Telegram No. is: +98….

My Telegram ID is: @….
My email is :…

 

– حتما در قسمت موضوع ایمیل عبارت Spamقید شود و نیز در پایان نامه شماره تلفن اکانت مذکور را به همراه کد ایران ۹۸+ ، آیدی خود را با @ تایپ کرده و ایمیلتان را وارد نمایید.

بعد از حدود ده روز امکان بررسی نامه شما خواهد بود و در طی این مدت نباید رفتارهای مشکوک ذکر شده را انجام دهید، تا آنجا که ممکن است پیام خصوصی نفرستید.

  • روش دوم این است که برای تیم پشتیبانی تلگرام پیام بگذارید: برای انجام اینکار وارد منوی کاربری تلگرام شوید واز انتهای صفحه Telegram FAQ را انتخاب کنید.
 ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

-در صفحه ی باز شده قسمت مربوطه به پشتیبانی و Support را یافته و روی لینک مربوطه بزنید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

-اکنون فرم را به دقت پرنمایید و در کادر اول مشکل خود را مطرح نمایید و ایمیل و شماره تماس خود را به همراه کد کشور ارسال نمایید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

– روش سوم برقراری ارتباط با پشتیبان تلگرام است: برای انجام این روش لازم است وارد منوی کاربری شده و سپس وارد قسمت ستینگ شده و از آنجا گزینه ی Ask a Question را انتخاب کنید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

-گزینه ی زیر را انتخاب کنید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری

-در صفحه ی چت گشوده شده میتوانید پیام خود را با تیم پشتیبانی تلگرام در میان بگذارید.

ریپورت شدن در تلگرام پیشگیری و راه حل + تصویری
  • روش سوم خروج از اسپم ارسال ده استیکر است: به این صورت که در مدت زمان کوتاهی مثلا یک هفته حدود پنجاه نفر یا بیشتر ، در قسمت چت خصوصی شما استیکر بگذارند،که البته این افراد همگی باید غریبه باشند و شماره ی شما به عنوان مخاطبین آنها ثبت نشده باشد.این روش برای مدیران کانالها و گروهها کاربرد بیشتری دارد به طوریکه از اعضای گروه خود میخواهند که برای حل مشکل ریپورت شدن در چت خصوصی ادمین ده  استیکر ارسال نمایند و در طی این مدت نباید پیامهای خصوصی خود را بازکرده و یا برای افراد ناشناس پیام خصوصی ارسال کرد.

.

::.. پایان ..::
…………………………………………

موفق باشید – آموزش اندروید سیتی

…………………………………………

.

.

 


About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Add a Comment