هک جدید تلگرام

 

روش جدید هک تلگرم !!مراقب باشید

 

حمله هکری  این فرصت را در اختیار هکرها می‌گذارد تا با استفاده از جعل نام و تصویر تلگرام، طعمه را به دام انداخته و داخل حساب کاربری تلگرام فرد شوند.مراحلی که هکر انجام می‌دهد تا با استفاده از جعل نام و تصویر تلگرام، طعمه را به دام انداخته و داخل حساب کاربری تلگرام فرد شوند به این طریق است که با یک نام جعلی و با تصویر لوگوی تلگرام برای شما پیامی همانند زیر ارسال می‌شود.

(عکس شماره ۱)

شیوه جدید هک شدن در تلگرام

در نگاه اول، ممکن است به اشتباه متوجه شوید که این پیام را خود تلگرام ارسال کرده و وقتی نام کاربری را هم بررسی می‌کنید، اثری از نام کاربری و شماره تلفن وجود ندارد و شما ممکن است کمی بیشتر دچار اشتباه شوید اما درست فکر می‌کنید، این حساب کاربری تلگرام نیست.

همان‌طور که در تصویر فوق قابل مشاهده است، هکر از شما درخواست شماره تلفن کرده است. بعد از این مرحله، هکر با وارد کردن شماره تلفن در سایت یا اپلیکلیشن تلگرام، خود را به عنوان کاربری جدید (با شماره شما) به سایت معرفی کرده و کد تأیید از سوی تلگرام، از طریق پیامک یا پیام در داخل اپلیکیشن تلگرام برای شما ارسال می‌شود.

برای امتحان این موضوع، کد اشتباهی در اختیار هکر گذاشتیم و همان‌طور که در تصویر پایین قابل مشاهده است، هکر بار دیگر درخواست کد صحیح کرده است. اگر کد واقعی در اختیار هکر قرار می‌گرفت، او می‌توانست به حساب دسترسی پیدا کند.

(عکس شماره ۲)

شیوه جدید هک شدن در تلگرام