روش آروغ گرفتن نوزاد

روش آروغ گرفتن نوزادReviewed by بلانیان on May 16Rating:

روش آروغ گرفتن نوزاد

روش آروغ گرفتن نوزاد

پرسش وپاسخ مادرانه:

سلام ،دختر من ۱۰ روزشه ،من تو اروغ گرفتن از بچم مشکل دارم ،اروغ نمیزنه و گریه میکنه و جیغ میزنه یعنی پیداست داره ولی نمیتونه بزنه،همه روشهارو امتحان کردم، رو شونه ،نشسته، دم رو رو پام……چکار کنم بعد اگه ولش کنم نزنه دل درد میگیره…..
چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟از کجا بفهمم اروغ داره یا نه و چه جوری بگیرم……

 

بعضی بچه ها اروغ نمیزن.اگه تا ۵ دقیقه رو شونه نگهش داشتین و پشتش را مالش دادین و اروغ نزد دیگه ولش کنین.اگه رو شکم بخوابونینش خودش اروغش را می زنه.دکترم می گفت رو شکم بخوابونینش و دو تا پاهاش را تو سینه جمع کنین مثل حالتی که تو رحمه البته سرش را به یک طرف بچرخونین.بعدم بچه تا ۴۰ روزگی دل درد زیاد اذیتش نمیکنه.اگه گریه می کنه علت دیگه ای ممکنه داشته باشه.بچه تا چهل روزگی گریه زیاد می کنه

 

من پسرم از وقتی به دنیا اومد گریه ای بود و شبا وحشتناک جیغ میزد که فکر می کردیم مال دل درده.اما دکترش گفت تو روزای اول گریه به خاطر دل درد نیست و بعد متوجه شد شیرم کمه و بچه سیر نمیشه.این موضوع را از جای دیگه هم خوندم که خاطرم نیست کجا.برا همینه بعضی بچه ها تا چهلم همش خوابن و همه خوشحالن وای چه بچه ارومی و بعد چهل روزگی تازه شروع میکنه.بعضی بچه ها هم تا چهل روزگی زیاد گریه می کنن و بعد اروم میشن.دکتر به من خیلیییی سفارش می کرد دمای اتاق نوزاد باید خوب باشه که گرمش نشه.

 

یه چیز دیگه ای که از یه متخصص از تلویزیون شنیدم این بود که اگه دیدین بچه داره اذیت میشه و به خودش زور می یاره انگشتتون را چرب کنید و دم مقعدش رایه کم ماساژ بدین تا تحریک بشه و گاز معدش زودتر دفع بشه.موفق باشی

 

فقط فقط عرق نعنا بهش بده

 

سلام
روشونت بذارش اروم از کمرش به سمت بالا ضربه بزن اروم اروم
دکتر دخترم یادم داد

عزیزم بزارش روی زمین چند ثانیه و بعد بلندش کن. این روش به من خیلی کمک میکرد. و این که پشتش رو خیلی آروم از بالا پایین به بالا ماساژ بده. من با این دو تا روش آروغ پسرم رو میگرفتم. البته خیلی وقتها هم آروغ نمیزد و دکترش میگفت مشکلی نداره.

 

ببین من کامنت بچه ها رو نخوندم اما رو دختر من اینجوری جواب میداد
سینشو نگه میداشتم رو کف دستم و میزدم پشتش اروغ میزد
بعد از هر وعده شیر خوردن سعی کن یه ۲۰ دقیقه ای تو بغلت به حالت عمودی نگهش داری
وعده های شیدادنت نزدیک باشه که بچه یهو با گشنگی و ولع زیاد شیر نخوره که باعث بشه هوا بخوره

 

 

About Author

Add a Comment