دانلود نرم افزار یافتن خواننده موزیک!

دانلود نرم افزار یافتن خواننده موزیک!Reviewed by بلانیان on May 13Rating:

دانلود نرم افزار یافتن خواننده موزیک اندروید! – Shazam Encore 6.4.0-160415

ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam Encore را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید!

Shazam Encore نرم افزاری عالی و پرطرفدار برای یافتن موزیک می باشد که استودیوی Shazam Entertainment Limited آن را عرضه نموده است و با میلیون ها خرید از گوگل پلی در صدر برترین و محبوب ترین نرم افزارهای موزیک و آیدیو قرار دارد! بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که در مجلس و یا جمعی موزیکی را می شنوید و از ان خوشتان می آید و دوست دارید آن موزیک را برروی موبایل خود داشته باشید اما دلیلی برای پرسیدن اینکه این موزیک از کیست را ندارید ، ما به شما اپلیکیشن فوق العاده Shazam Encore را پیشنهاد می دهیم که با کمک آن می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش نام خواننده موزیک و آلبوم وی را پیش روی خود نمایش نمایید!

روش کار نرم افزار Shazam Encore نیز آسان است به گونه ای که تنها کافیست برنامه را اجرا کنید و از طریق میکروفون موزیک مورد نظر خود را پخش کنید و یا متن موزیک را بخوانید تا برنامه در عرض چند ثانیه در دیتابیس قوی خود بگردد و اطلاعات موزیک را برای شما به نمایش بگذارد.

Shazam Encore


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Shazam Encore اندروید :
* دارا بودن دیتابیسی فوق العاده قوی با پشتیبانی از موزیک های ایرانی
* محیط کاربری بسیار اسان و بدون هیچگونه ابهام و پیچیدگی
* امکان وصل شدن به Rdio برای ایجاد یک لیست پحش از موزیک ها
* امکان مشاهده ی موزیک ویدئوها از طریق شبکه ی یوتیوب
* به اشتراک گذاری آسان موزیک های پیدا شده ی کاربر

اپلیکیشن Shazam Encore هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۵٫۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ است که ما در موبنا جدیدترین نسخه ی ان را به درخواست کاربران به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: نرم افزار Shazam Encore برای پیدا کردن اطلاعات موزیک به اتصال اینترنت نیاز دارد و با اینترنت سیمکارت ها نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v6.4.0-160415:
* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

دانلود نرم افزار Shazam Encore

About Author

Add a Comment