دانلود نرم‌ افزار اتصال کامپیوترها از راه دور

دانلود نرم‌ افزار اتصال کامپیوترها از راه دورReviewed by بلانیان on Sep 25Rating:


201838_896

توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. کافی است این نرم افزار روی کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شود و سپس به تبادل IP مجازی ارائه شده و پسورد ، امکان مشاهده و کنترل کامل کامپیوتر مقابل وجود دارد. صفحه دسکتاپ و کیبرد و موس کاملا در اختیار فرد وصل شونده قرار میگیرد و دسترسی به تمام نقاط کامپیوتر مقصد امکان پذیر است.

همچنین هرلحظه کاربر کامپیوتر مقصد میتواند اتصال را قطع کند و با تغییر پسورد دسترسی فرد را قطع کند. این نرم افزار با فایروال ویندوز سازگاری دارد و در حین استفاده هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. امکان رد و بدل داده نیز میسر می باشد. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید.

در هنگام اتصال شخص مقابل به سیستم شما اینطور نخواهد بود که تصویر قطع شود ، بلکه شما تمامی اعمال را مشاهده خواهید کرد و هرلحظه میتوانید ارتباط را قطع کنید و سپس با تغییر پسورد با اتصال مجدد آن کاربر مخالفت کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد.

1 دانلود نرم‌ افزار اتصال کامپیوترها از راه دور

   2 حجم فایل :۶٫۶۲ مگابایت

 

 

About Author

Add a Comment