خبر خوشی برای مربیان حق‌التدریسی‌

خبر خوشی برای مربیان حق‌التدریسی‌Reviewed by بلانیان on Mar 15Rating:

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مشکل استخدام مربیان حق‌التدریسی برطرف شده و این کار از امروز ۲۴ اسفند در استان قم و مرکزی کلید خورد.

خبرگزاری تسنیم: رحمت‌الله رحمتی امروز در جشنواره تجلیل از مربیان، کارکنان و نخبگان مهارتی استان آذربایجان‌ غربی که در سالن آمفی‌تئا‌تر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.وی افزود: هم‌اینک نگاه‌ها به توسعه متفاوت شده است و اگرچه نباید از توسعه کمی غافل بود اما باید بیش از توسعه کمی به توسعه کیفی توجه کرد و در این باره مسئولان و مربیان باید ‌‌نهایت تلاش خود را کرده و کارگاه‌ها باید از نظر تجهیزاتی به روز باشند تا کارآموز بتواند از تجهیزات جدید و به روز استفاده کند.

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: در رابطه با برجام امیدواریم که خداوند به دولت توفیقی دهد که در کمک به پیشرفت توسعه ‌‌نهایت تلاش خود را کرده و به سطح بهتری از تجهیزات و فناوری‌ها برسد و از سوی دیگر همگام با پیشرفت سطحی، امکانات مربیان باید در بحث کارآموزی از سطح بالایی برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید کیفیت آموزشی ارتقاء یافته و آموزش‌ها کیفی باشند و مسئولان مربوطه شرایطی را ایجاد کنند و منابع انسانی نیز چه از نظر معیشتی و چه از نظر مهارتی افزایش یابند که این دو موضوع از مهم‌ترین اهداف سازمان اموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

رحمتی تصریح کرد: با توجه به سرعت رشد جهانی و سرعت رشد تجهیزات پیشرفته و مدرن مسئولان ذیربط باید خود را با آنان هماهنگ کنند که در این صورت می‌توانیم شاهد پیشرفت روز افزون بوده و مربیان باید در این راستا از مهارت و استعداد بالایی برخوردار باشند.

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: در گذشته استخدام مربیان با مشکلاتی روبه‌رو بود که این مشکل امروز ۲۴ اسفند ۹۴ در معاونت پشتیبانی و امور اداری سازمان برطرف شده و این کار در دو استان قم و مرکزی کلید خورد و تعدادی از مربیان حق‌التدریسی به استخدام رسمی درآمدند.

About Author

Add a Comment