خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز ۸٫۱

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز ۸٫۱Reviewed by بلانیان on Feb 29Rating:

یکی از قابلیت های ویندوز ۸ و ۸.۱ داشتن کاشی هایی در صفحه استارت این سیستم عامل میباشد که قابلیت های بسیاری را برای کاربران این سیستم عامل به همراه دارد. اما یکی از این قابلیت ها نمایش آنلاین اطلاعات مربوط به هر کاشی میباشد. مثلا اگر در کاشی آب و هوا ( Weather ) دقت کنید، نام شهری درج شده که قابلیت تغییر نیز دارد. اما نمایش اطلاعات و دریافت آن بصورت کاملا آنلاین میباشد. البته این قابلیت مثال زده شده در اینجا بسیار مفید میباشد و توسط این قابلیت قادر خواهید بود تا با تنظیم نمایش آب و هوای شهر دلخواه و یا محل سکونت خود، بصورت لحظه ای از تغییرات آب و هوا مطلع شوید! اما یکی از مشکلات قابلیت های آنلاین استفاده از اینترنت میباشد که باعث مصرف حجم آن میشود (گرچه این مقدار بسیار اندک است). یا در بخش تصاویر (Photo) حالت نمایش تصاویر در درایو عکس ها بصورت خودکار وجود دارد که ممکن است گاهی مشکل ساز شود. اما براحتی میتوان از نمایش این دو حالت مثال زده شده و سایر قابلیت دیگر کاشی ها مانند Sport Store , Food & Drink , Music و … را غیر فعال نمود. در این آموزش قصد دارم تا بهمراه شما عزیزان به بررسی چگونگی غیر فعال کردن حالت آنلاین اطلاعات کاشی ها بپردازم.

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز ۸ و ۸.۱

غیر فعال کردن این قابلیت در ویندوز ۸ و ۸.۱ بسیار آسان میباشد. کافیست ابتدا به صفحه کاشی ها بروید. سپس در این صفحه بر روی کاشی دلخواه که قصد غیر فعال کردن حالت آنلاین نمایش آن را دارید، راست کلیک کنید. در این حالت و با باز شدن کادر گرینه ها، گزینه Turn live tile off را انتخاب کنید. در تصویر  زیر قصد غیر فعال کردن کاشی مربوط به آب و هوا را داریم.

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز 8 و 8-1-01

در این حالت نمایش اطلاعات در کاشی انتخاب شده غیرفعال (خاموش) خواهد شد و جایگزین آن یک صفحه پیشفرض با نام و آیکون آن کاشی است که نمایش داده خواهد شد.

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز 8 و 8-1--02

برای نمایش دوباره اطلاعات بصورت آنلاین کافیست دوباره به صفحه کاشی ها بروید. در این صفحه بر روی کاشی دلخواه که قصد فعال کردن حالت آنلاین آن را دارید راست کلیک کنید سپس از کادر بازشده گزینه ها، گزینه Turn live tile on را اتخاب کنید.

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز 8 و 8-1--03

با این انتخاب دوباره اطلاعات بصورت آنلاین دریافت شده و در کاشی انتخاب شده نمایش داده خواهد شد.

خاموش کردن حالت نمایش آنلاین اطلاعات در کاشی ویندوز 8 و 8-1--04

امیدوارم این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

About Author

Add a Comment