جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکس

جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکسReviewed by بلانیان on Aug 17Rating:

جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکس 1 300x225 جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکس

رونالدینیو گائوچو”، ستاره برزیلی دنیای فوتبال در جریان دیدار تیمش اتلتیکو مینیه رو مقابل بائیا که با برد ۰-۲ اتلتیکو همراه بود با چهره جدیدی به میدان رفت. او حرفی دراین باره نزده بود ولی به راحتی می شد تغییر در چهره اش را احساس کرد.

ستاره برزیلی زیر نظر یک متخصص جراحی دهان و دندان، برروی دندانهایش یک عمل جراحی زیبایی انجام داد. در پایان این مسابقه رونالدینیو که ستاره میدان بود و پاس گل زیبایی را به “الکساندرو” رسانده بود در پاسخ به سوالی در مورد تغییر ایجاد شده در چهره اش گفت:« هیچ اتفاق خاصی نیست.من فقط مراقب بدنم هستم.باید بگویم که دندانهایم یکی از نشانه های هویتی من است و اگر تغییری اساسی در فرم دندانهایم بدهم، دیگر کسی مرا نمی شناسد»

رونالدینیو در جریان این بازی پاس هر دو گل تیمش را داد . در دقیقه ۱۹ “لئاندرو سیلوا” با بهره گیری از پاس او به گل رسید و در دقیقه ۵۶ هم “الکساندرو” پاس رونالدینیو را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۷۰ مسابقه خود او میتوانست گلی تماشایی را به ثمر برساند.

“روبرتو دی اسیس”، برادر و مدیربرنامه های رونالدینیو هم در صحبت هایی گفت که این ستاره برزیلی در لثه هایش پروتز کار گذاشته و فرم لثه هایش را تغییر داده. او در گفتگو با او گلوبو گفت:« رونالدینیو کمی فرم دندان هایش را تغییر داده و رنگ و فرم آنها را بهبود بخشیده.همه چیز خوب پیش رفت. یک جراحی زیبایی ساده بود.»

جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکس 2 جراحی زیبایی رونالدینیو+ عکس

 

About Author

Add a Comment