جدیدترین مدل های کیف زنانه زمستان ۲۰۱۶

جدیدترین مدل های کیف زنانه زمستان ۲۰۱۶Reviewed by بلانیان on Jan 6Rating: 3.0

طراحان در زمستان، شما را با مدل‌های تازه‌ای از کیف آشنا می‌کنند.
اگر شما در گروه خانم‌هایی هستید که با انتخاب یک کیف مشکی یا قهوه‌ای، روزهای سرد و گرم سال را  فقط با آن سپری می‌کنند، دارید، کج سلیقگی به خرج می دهید. مثل همه بخش‌های لباس، کفش و … که با مد عوض می‌کنید، بهتر است کیف را هم به موج تغییرات بسپارید و همراه با فصل، طرح و نقش کیف مورد استفاده‌تان را عوض کنید. برای همین جدیدترین مدل‌های پاییز و زمستان امسال را برای شما یک جا جمع کرده‌ایم.

خزدارها

کیف زنانه 2016, مدل کیف زنانه

این یک پیشنهاد جدید برای پاییز و زمستان امسال است؛ وجود خز در بخشی از لباس، حال و هوای ست شما را زمستانی می‌کند. این کار را می‌توانید با کیف‌های خزداری که امسال مد شده‌اند، انجام دهید. این ایده مورد استقبال بسیاری از طراحان مد قرار گرفته که  برای ‌مهمانی‌های رسمی بهترین انتخاب است. همراه داشتن این کیف‌ها ظاهر شما را با حال و هوای مجالس رسمی هماهنگ‌تر می‌کند. کیف‌های خزدار را می‌توانید در برندهای Ferragamo, Proenza Schouler, Dolce Gabbana, Thakoon, Balmain, Ralph Lauren, Louis Vuitton, Fendi, Rochas. ببینید.

با لباس‌تان تطبیق دهید

مدل کیف زمستان 2016,کیف زنانه زمستان 2016

در نگاه اول هماهنگی عجیبی است که کیف شما با لباس‌تان یکسان باشد! تا همین اواخر همه می‌گفتند کیف باید با کفش هماهنگ باشد اما امسال نظر طراحان به طور قابل توجهی تغییر کرد و به این نتیجه رسیدند که امسال کیف‌ها با لباس‌ها هماهنگ باشد. به همین منظور برند روبرتوکاوالی، تم حیوانات را برای فصل مشترک کیف و لباس‌هایش انتخاب کرد و برند والنتینو پارچه‌های شطرنجی را در لباس و کیف‌هایش به کار برد.

تنوع در طرح

مدل کیف زنانه زمستان 94, کیف مجلسی زنانه

این مدل کیف‌ها با طرح‌های مختلف، جوان را به وجد می‌آورد؛ کیف‌هایی که هر کدام بخشی از مد هستند و اگر دنبال طرحی شیک برای ‌مهمانی‌های  مختلف می‌گردید باید به یکی از این کیف‌ها فکر کنید اما مطمئن باشید تنوع در طرح کار شما را برای ست کردن راحت می‌کند. این طرح‌های مختلف را در برندهای Michael Kors, Proenza Schouler, Marc Jacobs, Prada, Christian Dior ببینید.

دست‌ها آزاد

شیک ترین کیف های زنانه,مدل کیف دستی زنانه

به طور کلی استفاده از کیف‌هایی که دست‌ها در آن دخالتی ندارند، بخشی از مد این فصل هستند. اگر می‌خواهید از این کیف‌ها بخرید، شک نکنید چون کیف‌هایی راحت و کاربردی محسوب می‌شوند. بعضی از طراحان معتقدند دست شما باید آزاد و رها باشد و حتما نباید برای کیف دسته‌ای وجود داشته باشد. برندهای Rag and Bone, Marc by Marc Jacobs هم از این قاعده مستثنا نیستند.

مربعی‌ها

مدل کیف زنانه, شیک ترین مدل کیف زنانه

بخشی دیگر از مد پاییز و زمستان امسال، کیف‌های مربعی شکل هستند؛ کیف‌هایی شبیه جعبه با دسته‌های کوتاه که بهتر است برای ‌مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌های معمول استفاده کنید. یادتان باشد وقتی می‌خواهید  کیف‌هایی با دسته‌های کوتاه و با شکل مربع مثل مدل پیشنهادی ما را انتخاب کنید،بهتر است وسایل ریز و درشت زیادی همراه‌ نداشته باشید!

کیف‌های چندتایی

کیف زنانه زمستان 2016,کیف زنانه 2016

باز هم خلاقیت طراحان مد همه را شگفت‌زده کرد. در فصل جدید برندهای معروف مثل Balenciaga, Chanel, Prada, Dolce Gabbana دست به کار شدند و کیفی جدید طراحی کردند. این کیف طوری طراحی شده که همراه خود کیفی کوچک از شکل خودش دارد. این کیف کوچک ممکن است درون کیف تعبیه یا بیرون آن طراحی شده باشد. بنابراین با یک خرید شما دو کیف در اختیار دارید.

سبکی با پوست حیوانات

کیف های چرم زنانه, مدل کیف زنانه زمستان 94

کیف‌هایی با پوست خزندگان، مدل ویژه پاییز و زمستان امسال هستند؛ برندهایی مثل Michael Kors, Nina Ricci, Dolce Gabbana, Christian Dior, Proenza Schouler, Burberry Prorsum, Marni, Miu Miu, Loewe از پوست خزندگان و حیوانات استفاده کردندکه تمام کیف یا بخشی از آن را شامل می‌شود. این کیف‌ها را با این سبک که راحت هم است، پیشنهاد می‌کنیم درست‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید.

در کنار دست بگیرید

کیف مجلسی زنانه,شیک ترین کیف های زنانه

این هم نمونه‌ای از کیف‌هایی است که امسال مد هستند؛ آن هم با طرح‌‌های منحصربه فردی که برای افراد خاص طراحی شده است. این کیف‌ها مناسب کسانی است که دوست دارند کیف را در کنار و اطراف خود قرار دهند. برندهای Burberry Prorsum, Altuzarra, Ralph Lauren این کیف‌ها را طوری طراحی کرده‌اند که باید در کنار بدن گرفته  شود.

کلاسیک باشید

شیک ترین کیف های زنانه,کیف زنانه زمستان 2016

این کیف‌های کتابی یا پاکتی از طرح‌های مرسوم هستند که در سال‌های پیش هم بوده و امسال هم تاریخ مصرف دارند. این مدل کیف‌ها را که بدون بند و زنجیر هستند می‌توانید در مکان‌های رسمی دست بگیرید زیرا دست گرفتن این کیف‌ها در خیابان سخت است. طراحان این مد معتقدند کیف به جای بند و زنجیر باید نقش و اکسسوری داشته باشد تا به چشم بیاید. این مدل کیف را می‌توان در برندهای Narciso Rodriguez, Salvatore Ferragamo, Versace پیدا کرد.

جلب توجه کنید

مدل کیف دستی زنانه,مدل کیف زمستان 2016

این کیف‌ها با اشکال مختلف نسخه کاملی از زمستان امسال است؛ کیف‌هایی با شکل‌های هیجان انگیز، طرح‌هایی مانند اسفنج آشپزخانه و کیسه‌های کوچک که در دست گرفتن آنها باعث جلب توجه دیگران می‌شود. این کیف‌ها با این طراحی‌های منحصر به فرد بیش از همه به خانم‌های جوان توصیه می‌شوند. برند معروف Dolce Gabbana از خالقان این مد است.

 

About Author

Add a Comment