توضیحی برای یک سوءتفاهم/ تدارک «سه شو» برای نوروز

توضیحی برای یک سوءتفاهم/ تدارک «سه شو» برای نوروزReviewed by on Feb 27Rating:

مهران مهام که قرار بود سریال «ویلا» را به کارگردانی مرضیه برومند تهیه کند، درباره ادامه همکاری‌اش با این کارگردان، مطرح کرد: از ایشان درخواست کرده‌ام همچنان به عنوان مشاور در پروژه «ویلا» حضور داشته باشند.

مهران مهام که قرار بود سریال «ویلا» را به کارگردانی مرضیه برومند تهیه کند، درباره ادامه همکاری‌اش با این کارگردان، مطرح کرد: از ایشان درخواست کرده‌ام همچنان به عنوان مشاور در پروژه «ویلا» حضور داشته باشند.وی همچنین شرایط کنونی برنامه «سه‌شو» را پس از رفتن جواد رضویان نرمال عنوان کرد و از تدارک هر شبی این برنامه ویژه نوروز خبر داد.

این تهیه‌کننده درباره گفت‌وگوی اخیرش با موضوع سریال «ویلا» توضیح داد: با توجه به اخباری که از دوستان رسیده است، گویا ظاهرا بنده زبانم در تشریح خبر و دادن اطلاعات الکن بوده است و برخی‌ها از مسائلی که برای «ویلا» پیش آمد، سوءبرداشت کرده‌اند؛ از مرضیه برومند به عنوان هنرمند و کارگردان پیشکسوت درخواست کرده‌ام مشاور و همکار ما در مجموعه «ویلا» باشند.

وی در ادامه یادآور شد: درباره مجموعه «ویلا» زمانی که مشکلات پیش آمد و آقای انصاری در دقیقه نود نیامدند، برای انتخاب بازیگر مدنظر نتوانستیم به نتیجه برسیم و چون زمان تنگ بود کار متوقف شد. پس از توقف کار، از آنجا که خانم برومند دبیر جشنواره عروسکی سال آینده هستند مطرح کردند که سراغ جشنواره می‌روند، اما من از ایشان درخواست کردم به عنوان مشاور برای کار «ویلا» از ایشان بهره ببریم. در نتیجه در حال حاضر که ۱۰ قسمت از مجموعه «ویلا» نگارش شده است برای حضور نویسندگان جدید با نظر و مشاوره ایشان به تصمیم‌ نهایی خواهیم رسید.

مهام در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود درباره شرایط کنونی برنامه «سه‌شو» نیز توضیح داد: برنامه «سه‌شو» در حال حاضر در وضعیت نرمال است و به قدر خود منظم شده است.

او از ساخت قسمت‌های جدید «سه‌شو» ویژه عید خبر داد و گفت:‌ قرار است ۱۵ قسمت از «سه‌شو» ویژه هر شب عید ساخته شود.

موضوعاتی چون تعطیلات، عیدی، صله‌رحم و… برای پخش نوروزی در نظر گرفته شده است.

این تهیه‌کننده در عین حال تأکید کرد:‌ برنامه «سه‌شو» علاوه بر پخش خود که پنج‌شنبه و جمعه است ویژه برنامه نوروز را هم با موضوعات نوروز آماده می‌کند.

مهران مهام در پایان گفت‌وگوی خود با بیان اینکه «سه‌شو» برای نوروز شادتر می‌شود همچنان از اضافه شدن آیتم‌های جدید به این برنامه ویژه نوروز خبر داد.

About Author

Add a Comment