تصاویر جدیدی از HTC 10 منتشر شد

تصاویر جدیدی از HTC 10 منتشر شدReviewed by بلانیان on Mar 15Rating:

اگرچه تا معرفی پرچمدار جدید HTC هفته ها و روزهای زیادی باقی مانده اما این بدان معنانیست که برای دیدن این تلفن باید تا آن زمان منتظر بمانیم. تصاویر جدیدی منتشر شده که گفته می شود مربوط به HTC One M10 یا بهتر بگوییم HTC 10 است. این تصاویر شکل ظاهری و طراحی جدید HTC را به طور کامل آشکار می کند.

New-HTC-10-photos-plus-previously-leaked-images (1)

بر اساس تصاویری که یکی از کارشناسان Disqus منتشر کرده HTC 10 به احتمال قوی دارای بدنه ای مشکی نقره ای خواهد بود. مهم تر از همه دکمه Home فیزیکی ای است که در کنار دو دکمه خازنی برای بازگشت و مدیریت برنامه های فعال در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند. باید یادآور شویم که دکمه Home این تلفن قابلیت تشخیص اثر انگشت را نیز دارد. در عقب دستگاه یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به قابلیت UltraPixel به همراه فلش LED دوقلو دیده می شود. علاوه بر این یک سنسور لیزری برای فوکوس خودکار نیز در زیر فلش تعبیه شده است.

New-HTC-10-photos-plus-previously-leaked-images (2)

همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود HTC 10 دیگر به اسپیکرهای BoomSound که پیش از این بر روی مدل های M استفاده می شد مجهز نشده است و بلندگوهای آن به زیر دستگاه انتقال پیدا کرده اند. به همین دلیل است که بسیاری HTC 10 را ترکیبی از M9 و A9 به حساب می آورند. در کنار این ها به نظر می رسد شایعه استفاده از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچ QHD نیز صحت داشته باشد. ۱۹ آوریل تاریخی است که HTC برای معرفی پرچمدار جدید خود اعلام کرده است. باید منتظر ماند و دید HTC 10 چه قابلیت های سخت افزاری و همچنین نرم افزاری ای به ارمغان خواهد آورد.

About Author

Add a Comment