تصادف ۱۷ خودرو در اتوبان آزادگان

تصادف ۱۷ خودرو در اتوبان آزادگانReviewed by بلانیان on Mar 19Rating:

اتوبان آزادگان

سخنگوی اورژانس کشور از تصادف ۱۷ خودرو در اتوبان آزادگان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مجتبی خالدی گفت: در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲ اتوبان همدان به سمت تهران واژگون شد که این حادثه شش مصدوم بر جای گذاشت که در پی آن دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در استان مازندران در محدوده سوادکوه نیز واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت ۱۲ و ۴۹ دقیقه ظهر امروز رخ داد که هفت نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند که برای کمک به حادثه‌دیدگان سه آمبولانس به محل اعزام شد که اولین آمبولانس ظرف چهار دقیقه خود را به محل رساند.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه به حادثه تصادف سمند و پراید اشاره کرد و گفت: این حادثه در محور شاهرود-سبزوار در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز رخ داد که دو کشته و هفته مصدوم به دنبال داشت و اولین آمبولانس طی سه دقیقه به محل حادثه رسید.

وی افزود: در محور نیشابور- فیروزه نیز یک دستگاه خودوری ال۹۰‌ با پژوی ۴۰۵ تصادف کرد که چهار آمبولانس ظرف شش دقیقه به محل رسیدند؛ این حادثه نیز هشت مصدوم داشت.

خالدی در پایان به حادثه تصادف ۱۷ خودرو در اتوبان آزادگان، غرب به شرق، بعد از خلیج، زیر پل آزادگان اشاره کرد و گفت: این حادثه که در ساعت ۱۰ و ۵۶ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد، ۱۰ مصدوم داشته که هفت نفر زن و سه نفر مرد بودند. شش آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به این محل اعزام شدند و همه مصدومان به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند.

About Author

Add a Comment