بهینه سازی دستگاه اندرویدی با اپلیکیشن Boost+

بهینه سازی دستگاه اندرویدی با اپلیکیشن Boost+Reviewed by بلانیان on May 21Rating:

 

بهینه سازی دستگاه اندرویدی با اپلیکیشن Boost+

4381073_875

کمپانی اچ‌تی‌سی در کنار معرفی گوشی جدیدش از اپلیکیشن جدیدی نیز رونمایی کرده که Boost+ نام دارد. HTC مدعی است که این آپ قادر است بخوبی دستگاه‌های اندرویدی کاربران را بهینه سازی کند.

دیروز علاوه بر پرچمدار اندرویدی جدید اچ‌تی‌سی، این کمپانی یک اپلیکیشن جدید را هم معرفی کرد که روی تمامی تلفن‌های هوشمند با اندروید آبنبات چوبی به بالا از فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است.

این اپلیکیشن Boost+ نام دارد و وعده داده تا گوشی اندرویدی شما را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کند. اول اینکه اپ یاد شده اطلاعات غیر ضروری و بدون استفاده مانند فایل‌های کش و نصب کننده‌ها را حذف می‌کند. بخش دیگری به نام smart boost نیز در واقع ابزاری برای آزاد سازی حافظه و بهبود کارایی است.

البته قصد ما این نیست که پیشاپیش در مورد اپلیکیشن مورد اشاره قضاوت کنیم اما اپلیکیشن‌های بهینه ساز معمولا تاثیر ناچیزی در کارکرد سخت افزار دستگاه‌های اندرویدی دارند.در عوض بخش حریم خصوصی و ویژگی‌های مدیریتی در اپلیکیشن Boost+ را می‌توان برای شناسایی اینکه در چه بازه‌های زمانی خاصی اپلیکیشن‌های دیگر را مورد استفاده قرار نمی‌دهید، شناسایی کنید.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اپلیکیشن‌های جدید زیادی را روی دستگاه اندرویدی‌تان نصب و بررسی می‌کنید، احتمالا Boost+ می‌تواند به‌کار شما بیاید تا مواردی که استفاده نمی‌کنید را حذف و در نتیجه حافظه خالی بیشتری را در دستگاه خود در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن Robin phone نیز قابلیت‌های مشابهی را به کاربر ارائه می‌کند ولی داده‌های مختلف را در فضای ابری نگهداری می‌کند. همچنین قابلیت دیگری وجود دارد که بتوان برخی از اپلیکیلشن‌ها را با یک کد محافظ یا اثر انگشت قفل کرد. این ویژگی زمانی به کارتان خواهد آمد که در حال کار روی پروژه‌ای خاص یا حساس باشید یا فقط بخواهید اطلاعات مختلف خود را از نگاه دیگران محفوظ بدارید.


About Author

Add a Comment