بابا شاه «قهوه تلخ» در سریال «شاهگوش» + عکس

بابا شاه «قهوه تلخ» در سریال «شاهگوش» + عکسReviewed by بلانیان on Aug 21Rating:

بابا شاه «قهوه تلخ» در سریال «شاهگوش» + عکس

هادی کاظمی، در نقش یکی از سربازان کلانتری، جلوی دوربین داوود میرباقری در سریال «شاهگوش» رفت.

به گزارش روابط عمومی این سریال، او که به داشتن گریم‌هایی سنگین شهره است و نقش بابا شاه را در سریال «قهوه تلخ» ایفا کرده، زیر دست عبدالله اسکندری، گریم شد تا اولین پلان‌هایش را در این سریال بازی کند.

کاظمی که پیش از این توانایی‌اش را در سریال‌های «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «مرد هزار چهره»، «مرد دوهزار چهره»، «فضانوردان»، «باغ مظفر»، «در چشم باد»، «شب‌های برره» و «پاورچین» به نمایش گذاشته برای اولین بار با داوود میرباقری همکاری می‌کند.

بابا شاه «قهوه تلخ» در سریال «شاهگوش» + عکس

شاهگوش، اولین سریال داوود میرباقری برای شبکه توزیع ویدئویی خانگی است. در این سریال که سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند بازیگرانی مانند اکبرعبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران‌فر، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ سیروس گرجستانی و… بازی می‌کنند.

این سریال ماجرای یک تصادف است که تنها شاهد آن، گدایی نیمه نابیناست که تنها ۳ عدد پلاک ماشین را می‌بیند. اتفاقی که باعث می‌شود پای افراد زیادی به کلانتری باز شود. عظیم جوانروح، مدیر فیلمبرداری «شاهگوش» و طراح گریم سریال هم عبدالله اسکندری است. فردین خلعتبری هم موسیقی شاهگوش را می‌سازد. توزیع این سریال ۲۶ قسمتی از ۱۷ مهر ۱۳۹۲ آغاز خواهد شد.

 

About Author

Add a Comment