افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرس

افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرسReviewed by balanian on Nov 5Rating: 5.0افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرس

 

 

افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرس

 

کار این افزونه حذف مطالب تکراری اینکه مشابهت پست ها را با یکدیگر و برگه های سایت را با یکدیگر بر اساس عنوان و محتوا بررسی میکنه و با نمایش مطالب مشابه امکان ویرایش یا حذف اون ها را به شما میده.

افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرس

حالا اصلا چرا میخوایم این افزونه را نصب کنیم؟ خوب جوابش مشخصه. چون گوگل کلا با مطالب کپی مشکل داره حالا چه بدتر که تو خود سایت مطالب مشابه وجود داشته باشه!

استفاده کنندگان از این افزونه:

افزونه ای عالی برای حذف مطالب تکراری در وردپرس

۱- برای کسانی که از سیستم های ارسال پست اتوماتیک و فیدخوان استفاده میکنند. چون وقتی کنترلی رو ارسال ها نباشه ممکنه منبع فید یک پست را ۲ بار و بصورت تکراری ارسال کنه و بعد تو سایت خودشون اصلاح کنند ولی تو سایت شما ۲ تا پست مشابه وجود داشته باشه.

۲- برای سایت هایی که چند نویسنده دارند ممکنه این مشکل پیش بیاد و مطالب تکراری توسط نویسندگان ارسال بشه.

۳- حتی سایت هایی هم که یک نویسنده دارند و موضوعاتشان یکسانه ممکنه این مشکل را داشته باشند و خیلی وقت ها عناوین ۲ یا چند پستشون یکی باشه. مثلا تو همین سایت سئو ما عنوان “آپدیت پیج رنک گوگل” را در چند نوشته داشتیم!

یکی از محاسن این افزونه اینکه در زمان ارسال پست جدید هم میتونه بررسی کنه که پستی که میخواد ارسال بشه هم تکراری نباشه. این افزونه در همه قسمت ها اعم از نوشته و برگه و همچنین انواع نوشته کارایی داره.

افزونه حذف مطالب تکراری

شما خودتون میتونید مشخص کنید تا چند درصد مشابهت در نظر گرفته بشه که خود افزونه روی ۸۰% تنظیمه که عدد مناسبیه و از اون پایین تر نیایید. افزونه را از بخش ابزارها اجرا کنید و تنظیمات اون را انجام بدید. بعد از زدن گزینه Start new searchمطالب مشابه مانند عکس زیر به شما نمایش داده میشن که شما میتونید اون ها را ویرایش یا حذف کنید.

ویرایش نوشته های تکراری

برای نصب این افزونه اینجا کلیک کنید.

فقط دقت کنید که مطالب جدیدتر را ویرایش و یا حذف کنید. فقط دقت کنید اگه پستی راحذف کردید طبق نوشته ارور۴۰۴ برید و اون را از ایندکس گوگل هم حذف کنید و در ضمن توجه داشته با شید که این تعداد حذف مطالب زیاد هم نباشه!

About Author

Add a Comment