افزایش دمای کشور در نیمه اول فروردین

افزایش دمای کشور در نیمه اول فروردینReviewed by بلانیان on Mar 8Rating:

رئیس پژوهشکده اقلیم‌شناسی ضمن اشاره به افزایش دمای کشور طی سه ماه آینده، به ضرورت رعایت برنامه‌های کنترل و مصرف بهینه آب و انرژی برای مقابله با خطر کمبود منابع آبی در فصل تابستان تاکید کرد.

مجید حبیبی نوخندان با اشاره به اینکه میزان بارش سال زراعی جاری تا ۴ اسفند ۹۴ در مقایسه با میانگین بارش بلندمدت تغییری نداشته است، تاکید کرد: با توجه به انتظار بارش نرمال همراه با افزایش دما در باقیمانده سال زراعی، رعایت و اجرای برنامه‌های کنترل و مصرف بهینه آب و انرژی برای مواجهه با کمبود منابع آبی در فصل تابستان ضروری خواهد بود.

افزایش دمای کشور در نیمه اول فروردین

وی با بیان اینکه بارش اسفند ۹۴ و فروردین ۹۵ در اغلب مناطق کشور در محدوده میانگین بلندمدت در نوسان خواهد بود اظهار کرد: در سه ماه آینده بیشترین افزایش دما در یک ماه ابتدایی دوره یعنی دهه دوم اسفند ۱۳۹۴ تا دهه اول فروردین ۱۳۹۵ رخ می‌دهد که تا بیش از ۱٫۵ درجه فراتر از میانگین بلندمدت خواهد بود، اما این وضعیت در ادامه قدری تعدیل می‌یابد.

رئیس پژوهشکده اقلیم‌شناسی افزود: میانگین بارش کشور در یک ماه آینده، از دهه دوم اسفند ۹۴ تا دهه اول فروردین ۹۵، در اغلب مناطق در حد میانگین بلندمدت و در برخی مناطق با گرایش به سمت کمتر از نرمال خواهد بود.

به گفته حبیبی نوخندان، در مجموع بارش کشور در دوره سه ماهه آینده یعنی اسفند ۱۳۹۴ تا اردیبهشت ۱۳۹۵ در حد میانگین بلندمدت پیش‌بینی می‌شود.

مناسب برای تمامی دندان ها

به همراه پایه چراغ دار


قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید


قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

برای اولین بار در ایران

۱۱۰۰۰ تومان
تجربه ای نو از احساسدارای مجوز از وزات بهداشت و درمان به شماره: ۱۲۲۸۲۰۳۳۷۴


قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

:: مشتری گرامی در صورت ثبت سفارش، این محصول به نام ژل آبی ارسال خواهد شد ::

نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید


قیمت : ۱۵۰۰۰ تومان

About Author

Add a Comment