چگونه قابلیت Google Now On Tap را در اندروید ۶ فعال یا غیرفعال کنیم؟

چگونه قابلیت Google Now On Tap را در اندروید ۶ فعال یا غیرفعال کنیم؟Reviewed by بلانیان on Feb 16Rating:

اندروید مارشملو قابلیتی را به نام “Google Now On Tap” با خود به ارمغان آورد که البته می توان گفت همان قابلیت پیشرفته شده ی “Google Now” است. اگر شما هم یکی از کاربران خوش شانسی بوده اید که آپدیت اندروید ۶ برای تلفن شما منتشر شده حتما با این قابلیت آشنایی دارید. Google Now On Tap را می توان رقیب Siri بر روی اندروید دانست که به کمک صدا بسیاری از دستورات کاربر را تشخیص می دهد. این قابلیت برای فعال شدن از دکمه Home استفاده می کند که البته آن چنان هم خوشایند نیست چرا که در استفاده از تلفن و یا تبلت اختلال ایجاد می کند. بنابراین آموزشی را ترتیب دیدیدم تا شیوه فعال و غیرفعال کردن این برنامه را نشان دهیم.

برای فعال کردن Google Now On Tap به قسمت تنظیمات و سپس تنظیمات مربوط به Search & Now بروید. در این قسمت با انتخاب گزینه Now cards وارد تنظیمات اصلی مربوط به Google Now می شوید. گزینه ای با عنوان Now on Tap در این قسمت وجود دارد ه با فعال و غیرفعال کردن آن می توانید Google Now On Tap را کنترل کنید.

google-now-on google-now-settings

در صورتی که Google Now On Tap به طور پیش فرض فعال باشد کار ساده تر خواهد. کافی است دکمه Home را نگه دارید تا این برنامه اجرا شود. پس از آن با انتخاب گزینه های بیشتر و سپس تنظمیات می توانید مستقیما وارد قسمت Now cards بشوید.

google-now-off google-now-tap-settings

About Author

Add a Comment