پرچمدار جدید لنوو با قدرتمندترین اسپیکرهای دنیا در راه نمایشگاه MWC

پرچمدار جدید لنوو با قدرتمندترین اسپیکرهای دنیا در راه نمایشگاه MWCReviewed by بلانیان on Feb 17Rating:

لنوو به تازگی تیزر تبلیغاتی مربوط به پرچمدار بعدی خود را منتشر کرده که گویای قابلیت ها و ویژگی های جالبی در مورد این تلفن است. یکی از مهم ترین ویژگی های تلفن جدید لنوو وجود اسپیکرهای دوقلو در عقب دستگاه است. عبارت جالب و بحث برانگیزی به زبان آلمانی بر روی اسپیکرهای این تلفن نوشته شده که مفهوم آن بهره مندی از قدرتمندترین بلندگوها در بین دیگر تلفن های هوشمند است.

اگرچه در عقب این تلفن دو دوربین دیده می شود اما شرکت سازنده اعلام کرده که تلفن دارای تنها یک بلندگو فعال است و این یعنی صدا به صورت stereo پخش نمی شود بلکه به صورت mono خواهد بود. لازم به ذکر است در عقب تلفن عبارت Dolby Digital نیز حک شده است.

Slash Gear یکی از منابعی است که در پیش بینی مشخصات تلفن های هوشمند مخصوصا تلفن های ساخته لنوو سابقه درخشانی دارد. این منبع اعلام کرده که تلفن جدید لنوو به احتمال قوی دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ FHD است که توسط گوریلا گلس محافظت می شود. انتظار می رود پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 616 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 405 بر روی این تلفن استفاده شود. پیش بینی شده تلفن جدید لنوو ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. البته حافظه این تلفن تا ۱۲۸ گیگ به کمک microSD قابلیت ارتقا دارد. علاوه بر این ها بدنه تلفن از جنس آلومینیم است و از بلوتوث نسخه ۴ نیز بهره مند است.

۲۲ فوریه روزیست که برای معرفی پرچمدار جدید لنوو پیش بینی شده است. گفتنی است این تاریخ اولین روز برگزاری نمایشگاه MWC در اسپانیاست.

About Author

Add a Comment