واکنش “رضا رویگری” به انتشار عکس سوار بر ویلچرش! +عکس

واکنش "رضا رویگری" به انتشار عکس سوار بر ویلچرش! +عکسReviewed by بلانیان on Mar 14Rating:

واکنش “رضا رویگری” به انتشار عکس سوار بر ویلچرش! +عکس

بازیگر”دلشکسته” گفت: از انتشار این عکس بسیار ناراحتم و نمی دانم که چه کسی این عکس را منتشر کرده است زیرا من مدت هاست که به مردم می گویم حالم خوب است ولی به ناگهان از من عکسی منتشر می شود که سوار ویلچر هستم.
رضا رویگری
رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به تازگی عکسی از من در صفحات اجتماعی منتشر شده و نشان از این دارد که با ویلچر به مشهد مقدس رفته ام اما در توضیح این مسئله باید بگویم که من به صورت موقت در فرودگاه مشهد سوار ویلچر شدم و در واقع حالم خوب است.

وی افزود: از انتشار این عکس بسیار ناراحتم و نمی دانم که چه کسی این عکس را منتشر کرده است زیرا من مدت هاست که به مردم می گویم حالم خوب است ولی به ناگهان از من عکسی منتشر می شود که سوار ویلچر هستم، به چه زبان بگویم حالم خوب است.
رضا رویگری عنوان کرد: این برای چهارمین بار است که از دهه فجر به این طرف به زیارت امام رضا(ع) می آیم و این موضوع باعث خوشحالی من است.
این بازیگر تصریح کرد: این سفر به صورت خیلی اتفاقی رخ داد زیرا یکی از دوستانم که عازم مشهد مقدس بود گفت من به تنهایی و با ماشین می خواهم به مشهد بروم و از من درخواست همراهی کرد که من هم پذیرفتم همسرم هم فردای آن روز با هواپیما به زیارت امد.
رضا رویگری خاطرنشان کرد: این زیارت با شهادت حضرت فاطمه(س) مصادف شده که از همین طریق شهادت بانوی بزگوار اسلام را به همه تسلیت عرض می کنم.

About Author

Add a Comment