هتل های لوکس اسپانیا در سواحل خزر +تصاویر

هتل های لوکس اسپانیا در سواحل خزر +تصاویرReviewed by بلانیان on Mar 3Rating:

با لغو تحریم های بین المللی، ایران تصمیم گرفته است تا صنعت گردشگری خود را تقویت کند.

با برداشته شدن تحریم های اقتصادی، ایران تصمیم دارد تا راه ورود را برای گردشگران بسیاری باز کند. این کشور با در اختیار داشتن مناطق طبیعی و تاریخی بسیار، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می شود.به گزارش”بلومبرگ”؛ “موسسه بین المللی هتل های ملیا” در نظر دارد تا در سال آینده هتلی پنج ستاره با ارتفاع ۱۳۰ متر بنا کند. این خبر مدت کوتاهی پس از برداشته شدن بخش زیادی از تحریم ها اعلام شده است.

ساخت هتل های لوکس خارجی در سواحل خزر +تصاویر

مدیرعامل این موسسه اسپانیایی در این باره اظهار داشت: “ما باور داریم ایران در زمینه گردشگری می تواند به شکلی بسیار توانمند عمل کند.” او در ادامه افزود “موسسه ملیا همیشه در بازارهای نوپای جهان پیشرو بوده است.”

نخستین هتل خارجی-ایرانی چند ماه پیش با مدیریت یک شرکت فرانسوی در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد. بسیاری از موسسات بزرگ بین المللی گردشگری امیدوار هستند تا از تاریخ و مناطق متنوع ایران برای درآمد زایی بهره برداری کنند.

ساخت هتل های لوکس خارجی در سواحل خزر +تصاویر

این هتل بخشی از طرح های جدید ساخت و ساز در سلمان‌شهر خواهد بود. پیش بینی شده است ایران در ۵ سال آینده ۹۰۰ هتل جدید بنا کند و تعداد گردشگران این کشور نیز به ۶٫۳ میلیون نفر افزایش یابد.

بر اساس گزارش “یورومانیتور”، تهران و مشهد بیشترین سهم را در جذب گردشگران خواهند داشت و پس از آن شهرهای اصفهان، شیراز و تبریز می توانند مقاصد گردشگران بسیاری شوند.

About Author

Add a Comment