مردم و رهبری پیروز اصلی انتخابات/ حضور باشکوه مردم از امنیت کشور حراست می‌کند

مردم و رهبری پیروز اصلی انتخابات/ حضور باشکوه مردم از امنیت کشور حراست می‌کندReviewed by بلانیان on Feb 26Rating:

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور ضمن بازدید از ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران از مشارکت گسترده مردم در انتخابات خبر داد و گفت: آمار ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه را از ۱۰ استان برای من می‌خواندند که نشان می‌داد علی‌رغم گذشت چندین از آغاز انتخابات شرکت‌کنندگان در انتخابات نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان دهنده اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب از مردم برای شرکت در انتخابات است، گفت: این حضور نشانگر انسجام و عزت ملی است که از امنیت و عزت کشور حراست کرده و آینده خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیام حضور باشکوه مردم در انتخابات انسجام و عزت ملی دانست و تصریح کرد: با وجود اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد ما از یک آرامش خوبی برخورداریم و الحمدلله می‌توانم بگویم همگان علی‌رغم اختلاف سلیقه‌هایی که دارند به قانون و مقررات پایبند بودند و به قاعده بازی در انتخابات احترام گذاشته‌اند که این مهم نشانگر بلوغ سیاسی است.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه پیروز اصلی اتخابات مردم و رهبر معظم انقلاب هستند، تاکید کرد: همانطور که رئیس‌جمهور محترم فرمودند هر نتیجه‌ای که از صندوق‌ها حاصل شود، انشاءالله موجب رقم زدن یک مجلس قوی که مورد احترام همه ملت است، خواهد شد که در نهایت امیدواریم مجلس آینده زمینه همکاری بیشتر دولت و مجلس را فراهم کند.

 

About Author

Add a Comment