عکس دیده نشده آزاده نامداری و همسر جدیدش

عکس دیده نشده آزاده نامداری و همسر جدیدشReviewed by بلانیان on Jan 24Rating: 5.0

 

عکس دیده نشده آزاده نامداری و همسر جدیدش

آزاده نامداری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی از خود و همسرش منتشر کرد و نوشت:

عصر پاییزی

گفتنی است؛ سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات است

آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری (زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

حضور در تلویزیون

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

دعوت از یک مرد دارای ۳ زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای آمریکا قرار گرفت.

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.


 

About Author

Add a Comment