شوخی تلگرامی چه میکند؟!

شوخی تلگرامی چه میکند؟!Reviewed by balanian on Nov 7Rating: 5.0شوخی تلگرامی چه میکند؟!

شوخی تلگرامی چه میکند؟!

شوخی تلگرامی چه میکند؟!

فردی که به شوخی تلگرام رفیقش را هک کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد

“سرهنگ حسن محمدنژاد” رئیس پلیس فتا مازندران اظهار داشت : در پی مراجعه فردی به هویت معلوم اهل و ساکن ساری، به پلیس فتا مبنی بر این که در شبکه اجتماعی تلگرام مدتی پیش شخصی ناشناس برای وی پیامی مبنی براین که در گروهی که در آن عضو بوده بلاک شده است ارسال و از وی تقاضای کد ۵ رقمی کرده  و وی نیز پس از ارسال کد متوجه هک شدن تلگرام خود شده است ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی متهم که با هک تلگرام شاکی ، با آن اقدام به ارسال پیام به اعضای گروه و انتشار مطالب غیر اخلاقی برای آنان می‌کرد ، توسط کارآگاهان پلیس فتا شناسائی شد .

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد:  کارشناسان پلیس فتا استان با هماهنگی مرجع  قضایی متهم را دستگیر و ضمن جمع آوری سیستمهای رایانه ای و مخابراتی متهم وی را به مرجع قضائی معرفی کردند.

محمدنژاد گفت: متهم در بازجوئی ها و تحقیقات پلیسی هدف از این کار را شوخی با یکی از دوستانش عنوان کرد و افزود؛ شماره شاکی را به اشتباه به عنوان شماره دوست خود ثبت کرده بود و با انجام مهندسی اجتماعی به تلگرام وی شاکی پیدا کرده بود .

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: هرگز کد ۵ رقمی ارسالی از طرف شبکه اجتماعی تلگرام را در اختیار دیگران قرار ندهند، زیرا با در اختیار داشتن این کد امکان دسترسی به صفحه شخصی تلگرام توسط افراد غیر وجود خواهد داشت.

About Author

Add a Comment