روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!

روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!Reviewed by balanian on Jan 6Rating: 4.5روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!
روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!این روستای زیبا در قلعه رودخان قرار دارد و هر ساله میزبان مسافران و گردشگران متعددی می‌باشد. اگر از سمت فومن به سمت قلعه رودخان به راه بیفتید بعد از گذشت از بازار قلعه رودخان به تابلویی با عنوان روستای فوشه میرسید که نظر هر گردشگری را جلب مینماید.

روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!

این روستا دارای چشم انداز‌های طبیعی بسیار زیبایی می‌باشد که چشم‌ها را به خود خیره میکند.مساحت کلی این روستا ۸۲کیلومتر مربع است که در جنوب غربی شهر فومن و در همجواری قلعه رود خان واقع شده است.
فوشه از جنوب و جنوب غربی به ارتفاعات کوهستانی وجنگل‌های زیبا و از سمت شرق به روستای حیدرآلات و قلعه رود خان ختم می‌شود.این روستا با توجه به فواصل زیاد خانه‌های مسکونی و پراکندگی آن‌ها به روستای خطی شبیه شده است.روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!

در مسیر راه رودخانه ای دیده میشود که در کنار کوهستان جاری است و منظره ای زیبا و بکر را خلق کرده است.بافت‌های سنتی که در اطراف جاده قرار گرفته اند نیز زیبایی این منطقه را دوچندان کرده و جلب نظر می‌نماید.

روستای فوشه در فومن گیلان جاذبه گردشگری ایران!
روستا طبیعت عید نوروز

About Author

Add a Comment