راه اندازی ۳۷۵ ایستگاه پلیس در محله های پایتخت در سال آینده

راه اندازی ۳۷۵ ایستگاه پلیس در محله های پایتخت در سال آیندهReviewed by بلانیان on Mar 19Rating:


ایستگاه پلیس

 سردار حسین ساجدی نیا در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به متلاشی شدن بیش از یک هزار و ۲۰۰ باند مجرمانه در حوزه پلیس آگاهی تهران در سال جاری، اظهارداشت: در حوزه امنیت محله محور در هر ۳۶ موضوع شاهد رشد فعالیت کارکنان پلیس در حوزه های موادمخدر، باندهای فساد و… هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ درصد پرونده های جرایم سایبری در پلیس فتا تهران تشکیل می شود، گفت: اکثر پرونده های متشکله در حوزه های مالی و اخلاقی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به رشد ۳۰ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: البته این امر حاکی از تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در مبارزه با سوداگران مرگ بوده است.

سردار ساجدی نیا ادامه داد: در سال جاری، تصادفات فوتی در صحنه ۲۳ درصد و نیز در پزشکی قانونی ۹ درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش ۲۳ درصدی جرایم خشن در حوزه سرقت های مسلحانه و ۱۵ درصدی آدم ربایی و گروگان گیری در امسال خبرداد و تاکید کرد: در صدد هستیم برای ارتقاء امنیت، تجهیزات خود را به روز و بیشتر کنیم.

وی با اشاره به فعالیت کار قرارگاه نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه، از استقرار ۴۰۰ ایستگاه پلیس در محلات، ۵۶۰ گشت سواره و ۸۰۰ گشت پیاده در سطح شهر تهران خبرداد و گفت: در این ایام، ماموران پلیس حضور پررنگ و فعالی در سطح شهر تهران دارند.

رئیس پلیس پایتخت به تمهیدات و پیش بینی های این پلیس برای روز طبیعت اشاره کرد و گفت: ۳۳ تیم بازرسی، بر نحوه عملکرد ایستگاه های پلیس نظارت می کنند.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اقدامات پلیس تهران در چهارشنبه آخر سال، گفت: چهارشنبه آخر سال بدون هیچ گونه حادثه و تلفاتی به اتمام رسید و مردم نیز از این امر ابراز رضایت کردند.

وی با اشاره به ۳۷۵ محله در تهران از راه اندازی ایستگاه های این پلیس در این محلات خبرداد و گفت: این طرح، بعد از ۱۵ فروردین عملیاتی خواهد شد؛ طرح امنیت محله محور در سال آینده با قوت ادامه دارد.

 

About Author

Add a Comment