دانلود Telegram Farsi 3.4.3 – تلگرام فارسی جدید اندروید!

دانلود Telegram Farsi 3.4.3 - تلگرام فارسی جدید اندروید!Reviewed by بلانیان on Feb 26Rating:

Telegram Farsi – جدیدترین ورژن اپلیکیشن فارسی تلگرام برای اندروید

با منوی فارسی و حفظ تمامی قابلیت های نسخه اصلی

مسنجر تلگرام یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

::: چندی پیش نسخه انگلیسی و اوریجینال آن را در سایت قرار دادیم که مورد استقبال بسیاری از دوستان قرار گرفت و بیش از ۱.۵ میلیون دانلود از آن صورت گرفت.بنا به درخواست دوستان امروز اندروید سیتی  آخرین نسخه این برنامه فوق محبوب را با منوی کاملا فارسی به صورت رایکان برای شما دوستان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

دانلود Telegram Farsi 3.4.3 تلگرام فارسی جدید اندروید!

.

تغییرات نسخه جدید : 

–  تبلیغات: رفع مشکل ارسال پیام تبلیغاتی در گروها برای همیشه.

–  تغییر بزرگ در gif: افزایش سرعت بارگیری و ارسال تا  ۲۰ برابر، پخش خودکار، ذخیره کردن gif ها در تب اختصاص داده شده در پنل استیکرها.

–  ربات های درخط: یک روش جدید برای افزودن محتوای ربات به هر چتی. برای شروع در کادر چت (همان  جایی که پیام ها را می نویسید) نام کاربری یک ربات را تایپ کنید (نام کاربری با @ شروع میشود) سپس با یک فاصله، چیزی که از ربات میخواهید تایپ کنید، با این کار محتوای جستجو شده توسط ربات نمایش داده میشود و شما با یک کلیک میتوانید انها را برای دوستانتان بفرستید. برای مثال این متن را در کادر چت تایپ کنید
“@gif dog”

.

 

تذکر : اگر پس از نصب برنامه، زبان آن فارسی نبود به منوی Seting رفته و پس از انخاب گزینه Language زبان فارسی را انتخاب نمایید.

 


About Author

Add a Comment