دالی پارتِن برای آتش سوزی تنسی ۹ میلیون دلار به جیب زد!!

دالی پارتِن برای آتش سوزی تنسی ۹ میلیون دلار به جیب زد!!Reviewed by balanian on Dec 31Rating: 3.5دالی پارتِن برای آتش سوزی تنسی ۹ میلیون دلار به جیب زد!!

دالی پارتِن برای آتش سوزی تنسی ۹ میلیون دلار به جیب زد!!

دالی پارتِن

 

افراد بسیاری برای کنگره ای که دالی پارتن خواننده ی آمریکایی برگزار کرده بود  رفته بودند .این گنگره برای به دست اوردن مبلغی برای صانحه ی آتش سوزی ای که در تنسی رخ داد بود.در این برنامه کریس جیسون و سیندی لاپر نیز اجراهایی داشتند.

دالی پارتِن برای آتش سوزی تنسی ۹ میلیون دلار به جیب زد!!

دالی پارتن همیشه در این گونه مسائل دست به خیر داشته اکنون هم او برای مردم صانحه زده ی تنسی سعی به جمع آوری سرمایه ای کرده .این آتش سوزی جان ۱۴ نفر از این شهر را گرفته و ۱۳۰۰ خانواده را از هم جدا کرده و به هم ریخته.که همکاری دالی و دیگر افراد بسیار مفید واقع شده است.

دالی در این همایش از سخاوتمندی افرادی که از تمام آمریکا برای این شهر ارزش قائل شدند و پول فرستاندند تشکر کرده و همچنین از دوستانش که در آن همایش اجرا کردند و وقتشان را گذاشتند و به این خیریه کمک کردند تشکر کرده .دالی گفته است که میزان کمک های  مردمی آنقدر زیاد بوده که نتوانستند همه ی آنها را بشمارند.

اما حدودا ۹ میلیون دلار برای افرادی که همه ی زندگی شان را از دست دادند جمع اوری شده است .همچنین باید گفت که آکادمی موسیقی کانتری ۱۰۰۰۰۰ $ به این خیریه کمک کرده که تیلور سوییفت هم در این کمک نقش داشته .همچنین ۱۲۵۰۰۰$ از طرف انجمن موسیقی کانتری جمع آوری شده..

مبلغ نهایی در انتظار رو به بالا رفتن است .مبالغ کمکی از طرف مردم همچنان پست میشود.

این همایش که از طرف دالی پارتن به دالیوود نام گرفته است برای خانواده هایی که خانه شان را از دست دادند به مدت ۶ ماه هر ماهه ۱۰۰۰ $ به آنها میدهند .

About Author

Add a Comment