دارایی های بابک زنجانی به مزایده گذاشته شد

دارایی های بابک زنجانی به مزایده گذاشته شدReviewed by بلانیان on Feb 23Rating:


با موافقت دادستان انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران، برخی از دارایی های بابک زنجانی برای تسویه بخشی از بدهیهای وی به شرکت ملی نفت ایران، به مزایده گذاشته شد. پیرو تقاضای بابک زنجانی مبنی بر واگذاری دارایی های وی در داخل ایران جهت تسویه بخشی از بدهیهای وی به شرکت ملی نفت ایران، دادستان محترم انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت ایران با این تقاضا موافقت کردند.

طی یک سال گذشته، حدود ١٨٠ نفر از کارشناسان دادگستری که از طرف متهم و شرکت ملی نفت ایران و مرضی الطرفین دادستان محترم انقلاب تعیین شده بودند، داراییهای متهم را ارزیابی و به نماینده امین شرکت ملی نفت ایران منتقل کردند.

با توجه به این که دارایی های موجود ارتباطی با ماموریتهای شرکت ملی نفت ایران ندارد، دستور فروش این دارائیها طبق ضوابط قانونی از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران صادر و آگهی مزایده دارائیهای شرکت ملی نفت ایران از سوی امین این شرکت (توسعه پایدار آسمان کیش) منتشر شده است.

بر پایه این گزارش، دارایی های وی از جمله شرکت هواپیمایی قشم ایر، شرکت فراز نمونه قشم (کترینگ)، شرکت آرایشی و بهداشتی سورینت و همچنین شرکت تجار کیش (پروژه دهکده ساحلی کیش) به مزایده گذاشته شده است و باقی دارایی ها نیز به ترتیب به مزایده می رود و به فروش می رسد و وجوه حاصل از بدهی متهم کسر خواهد شد.

 

About Author

Add a Comment