خودروی سدان ولوو V90 معرفی شد +عکس وی ۹۰

خودروی سدان ولوو V90 معرفی شد +عکس وی ۹۰Reviewed by بلانیان on Feb 21Rating:

خودروی سدان ولوو V90

عکس های سدان استیشن جدید ولوو V90

پس از شاسی بلند XC90 و سدان S90 نوبت به استیشن V90 رسیده است تا تحت عمل زیبایی زبان طراحی جدید ولوو قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر با ولوو V90 با زومیت همراه باشید.

همواره خودرو‌های واگن و استیشن ولوو از اعتبار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند و به انتخاب اول خانواده‌های پرجمعیت تبدیل شده‌اند. حال V90 به واسطه‌ی زبان طراحی فوق‌العاده زیبای ولوو، قادر خواهد بود تا بیش از پیش خود را به عنوان حاکم مطلق بازار خودرو‌های واگن نشان دهد.

خودروی سدان ولوو V90

با توجه به تغییرات صورت گرفته در XC90 و S90، شمای کلی V90 را می‌شد پیش‌بینی کرد. V90 نیز بر پایه‌ی پلتفرم مشترک S90 و XC90 بنا شده است. ال‌ای‌دی چراغ‌های جلو با نام چکش تور را می‌توان بزرگ‌ترین مشخصه‌ی خودرو‌های نسل جدید ولوو عنوان کرد. بدنه‌ای کشیده با خطوط قوسی زیبا و چراغ‌های عقب شکسته، از دیگر المان‌های طراحی جدید ولوو است که در V90 نیز مشاهده می‌کنیم.

خودروی سدان ولوو V90

ولوو برای دوستداران محیط زیست نمونه‌ی هیبریدی V90 را با کد T8 و توان خروجی ۴۱۰ اسب بخار عرضه خواهد کرد که در کنار استفاده از سیستم چهارچرخ محرک، توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۵.۲ ثانیه دارد. آمار منتشر شده برای خودروی استیشن هیبریدی بسیار خوب است.

خودروی سدان ولوو V90

نمونه‌ی بنزینی V90 که با کد T6‌ ارائه خواهد شد، از پیشرانه‌ی ۲ لیتری مجهز به سیستم‌های پرخوران بهره می‌برد که توان ۳۲۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در نهایت نیز نمونه‌ی پایه‌ی V90 با کد T5 عرضه خواهد شد که از همان پیشرانه‌ی ۲ لیتری ولی بدون استفاده از هرگونه سیستم کمکی و پرخوران، بهره برده است که توانایی تولید ۲۵۴ اسب بخار را دارد. نمونه‌ی دیزلی ولوو V90 نیز در کنار انواع معرفی شده در دسترس خواهد بود.

خودروی سدان ولوو V90

V90 در بخش کابین با وجود کمبود‌هایی نسبت به سدان S90، هم‌چنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این بخش هم‌چنان طراحی زیبا و کاربرد مواد لوکس را مشاهده می‌کنیم. سیستم‌های تشخیص علائم جاده، رانندگی نیمه خودکار ولوو، تشخیص حیوانات و جلوگیری از انحراف خودرو خیال سرنشینان را از کنترل پایداری خودرو راحت خواهد کرد. سیستم چندرسانه‌ای و اطلاعاتی فوق‌العاده ولوو با پشتیبانی از پلتفرم کارپلی اپل، نیز تمامی نیاز‌های سرنشینان در این بخش را به خوبی تامین خواهد کرد. با عرضه‌ی V90 دیگر نمی‌توان به کاربران این دسته از خودرو‌های ایراد گرفت و آن‌ها را بیش از حد محتاط و به دور از هرگونه هیجان دانست.

About Author

Add a Comment