خالکوبی جدید پاریس جکسون دختر مایکل جکسون

خالکوبی جدید پاریس جکسون دختر مایکل جکسونReviewed by بلانیان on Jun 19Rating:

پاریس جکسون paris jackson  دختر مایکل جکسون یک خالکوبی جدید به یاد پدرش برروی دستش انجام داده است.

گویا مایکل جکسون دخترش پاریس را ملکه قلب خودش توصیف کرده و یادداشتی نیز با همین عنوان برای دخترش نوشته بوده است. حالا پاریس جکسون نیز همان نوشته را با دست خط پدرش برروی دستش خالکوبی کرده است.

پاریس جکسون که ۱۸ سال سن دارد با انتشار عکسی از خالکوبی جدیدش نوشت:

ملکه قلب من؛ جمله ای با دست خط پدرم.

او (مایکل جکسون) برای تمام مردم, پادشاه پاپ King of Pop (لقب مایکل) بود اما برای من پادشاه قلبم بود.

دختر مایکل جکسون

بیوگرافی مایکل جکسون

مایکل جکسون ، خواننده ی بسیار مشهوری که وقتی روی کار آمد ، مانند یک بمب کارهایش صدا کرد . البته نیمی از شهرت او بخاطر متفاوت بودنش با دیگر خواننده ها بود . او خالق رقصی ابداعی که امروزه مایکل جکسونی نام دارد است . مایکل در همه ی موزیک ویدئوهای خود با چهره ای متفاوت ظاهر می شد و دائما زندگی خود را با عمل های جراحی زیبایی می گذراند .

mihael-jakson

خاص ترین عمل جراحی که خیلی سر و صدا کرد ، تغییر رنگ دانه های پوستش از سیاه به سفید بود . او اواخر عمر خود را بیشتر در بازداشگاه ها گذراند و بخاطر یک سری مسائل اخلاقی که تا الان بر صحت داشتن و یا عدم صحت آن حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد ، شک و تردید هایی مبنی بر با اخلاق بودن و یا عدم داشتن اخلاق انسانی او وجود دارد .

مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ و در سن ۵۱ سالگی در خانه ی خود فوت کرد . مرگ او بسیار مشکوک به نظر می رسید و تا الان بر سر مرگ او شبه هایی وجود دارد . گفته شده است که در اثر عارضه ی قلبی جان خود را از دست داده ولی زمزمه هایی مبنی بر قتل او در خانه اش وجود دارد .

او دارای ۳ فرزند می باشد . ۱ پسر و ۲ دختر که یکی از آنها پاریس نام دارد  . پاریس اکنون بعد از گذشت ۶ سال از درگذشت پدرش ، بزرگ شده و قصد دارد وارد دنیای موسیقی و هالیوود شود . او می گوید به عشق پدرش و بخاطر ادامه دادن راه اجدادش می خواهد بازیگر و خواننده شود و اکنون در حال آماده شدن برای پا گذاشتن به این عرصه می باشد .

وی اولین فیلم خود را در « پل لندن و سه کلید » بازی کرد و همچنین بارها در برنامه ی « اپرا » و « ایکس فاکتور » دیده شده و این نشان دهنده ی این است که پاریس جکسون واقعا قصد دارد راه پدرش ، مایکل جکسون را ادامه دهد .

در زیر می توانید تصویر پاریس جکسون به همراه خواهر و برادر کوچکتر از خود و همچنین عمه ی آنها « خواهر هنرمند مایکل جکسون » را ببینید و تعدادی تصویر از پاریس جکسون که تازه وارد دنیای هنر شده است .

عکس های دختر مایکل جکسون

عکس های جذاب پاریس جکسون

عکس های دختر مایکل جکسون

مایکل جکسون و دخترش

عکس های دختر مایکل جکسون

آرایش زیبای دختر مایکل جکسون

عکس های دختر مایکل جکسون

نوجوانی دختر مایکل جکسون

عکس های دختر مایکل جکسون

عکس های دختر مایکل جکسون پادشاه پاپ

عکس های دختر مایکل جکسون

عکس های پاریس جکسون دختر مایکل جکسون

paris_jackson-jastin-baber

 

About Author

Add a Comment