توزیع کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ۱۰ اسفند

توزیع کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور از ۱۰ اسفندReviewed by بلانیان on Feb 20Rating:

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه ۹۵ دانشگاه پیام نور در ۱۰ اسفند ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از ثبت نام ۶۴ هزار و ۵۴۳ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه سال ۹۵ دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این آمار نسبت به داوطلبان سال ۹۴ که تعداد آنها ۸۰ هزار و ۵۷۴ نفر بود ۱۶ هزار و ۳۱ نفر کمتر است.

وی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون مذکور در هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم انسانی ۵۴ هزار و ۸۰۷ نفر، علوم پایه ۲۰۳۹ نفر، فنی و مهندسی ۵۳۳۴ نفر، کشاورزی و منابع طبیعی ۵۸۱ نفر و هنر ۱۷۸۲ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از توزیع کارت شرکت در آزمون مذکور از دهم لغایت ۱۲ اسفند ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org خبر داد و افزود: داوطلبان ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت و برگ راهنمای آزمون اقدام نمایند.

برگزاری آزمون ارشد پیام نور در ۱۳ اسفند

توکلی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در ۱۳ اسفند ماه در ۹۹ شهرستان مختلف کشور خبر داد و گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تاریخ و نحوه توزیع کارت و آزمون فردا یکشنبه دوم اسفند ماه روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

 

About Author

Add a Comment