تجمع حامیان حقوق حیوانات در پارک پردیسان تهران

تجمع حامیان حقوق حیوانات در پارک پردیسان تهرانReviewed by بلانیان on Feb 23Rating:

تعدادی از حامیان حیوانات در اعتراض به سگ آزاری در مقابل سازمان حفاظت محیط زیست در پارک پردیسان تهران تجمع کردند.

این تجمع در حالی‌ صورت گرفت که اعلام شده بود با توجه به قرار داشتن در هفته تبلیغات انتخاباتی هر گونه تجمع در پارک پردیسان بدون اخذ مجوز وزارت کشور ممنوع است.

روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در همین ارتباط اعلام کرده بود  پیرو فراخوان تجمع در پارک پردیسان از سوی حامیان حقوق حیوانات در پی حیوان آزاری اخیر، ضمن احترام به مطالبات و دغدغه افکار عمومی در موضوع حیوان آزاری و با ابراز خشنودی از بازداشت فرد خاطی‌ ماده واحده حمایت از حیوانات بی‌سرپرست را به دولت ارائه کرده و پیگیر تصویب آن است.

با این وجود حامیان حقوق حیوانات امروز با حضور در پارک پردیسان و در دست داشتن پلاکاردهایی، اعتراض خود را نسبت به حیوان آزاری در ایران نشان دادند.

kiling--dog

  • صاحب اصلی خودروی حامل کسانی که در فیلم سگ آزاری داغ شده اخیر دیده می شوند، شناسایی شد.
  • فعالان حامی حیوانات در منطقه می گویند این تصویر اذهان مردم را به شدت جریحه دار کرده است.
  • به دلیل «جریحه دار کردن اذهان عمومی» می توان افراد شناسایی شده را مورد پیگرد قانونی قرار داد.

 

فعالان منطقه با شناسایی خودوری نیسان آبی رنگی که در تصویر نشان داده می شود، صاحب اصلی آن «ب م ع» را شناسایی کرده و تایید می‌کنند که این حادثه در حوالی شهرستان کلاله در استان گلستان رخ داده است.

این فیلم داغ شده در فضای مجازی نشان از حضور حداقل پنج نفر در صحنه وقوع حادثه دارد. مردی با موهای جو گندمی به صورت وحشیانه ای به جان سگ قهوه ای رنگی می افتد، در کنار زوزه ملتمسانه سگ صدای خنده این مردان شنیده می شود که یکی از آن‌ها در حال فیلم‌برداریست.

About Author

Add a Comment