اقتدار ایران حاصل جانفشانی «بادیگارد»هاست

اقتدار ایران حاصل جانفشانی «بادیگارد»هاستReviewed by بلانیان on Mar 10Rating:

معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران در مورد فیلم بادیگارد گفت: این فیلم بر اساس سناریویی واقعی نوشته شده است و گوشه ای از اقدامات دشمن برای حذف افراد تاثیرگذار را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اصغر زارعان، معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران که امروز ۱۹ اسفند پس از اکران فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در دانشکده مکانیک و صنایع دانشگاه خواجه نصیر طوسی سخن می گفت با اشاره به موضوع حفاظت از افراد تاثیرگذار در ایران اظهار کرد: با توجه به فرآیند و فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و دیگر فعالیت‌هایی که باعث اقتدار مملکت‌مان شده است دشمن به صورت همه جانبه درصدد اختلال و حذف عناصر تاثیرگذار است و این رویکردی است که همیشه در دستور کار رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است.

او با اشاره به فیلم بادیگارد گفت: این فیلم و دیگر فیلم‌هایی که در این موضوع ساخته شده اند گوشه‌ای از فعالیت‌های دشمنان را برای حذف افراد تاثیرگذار نشان می دهد که کارگردانانی مانند آقای حاتمی کیا آنها را به تصویر می کشند.

زارعان ادامه داد: بخشی از این برنامه‌ها و اقدامات خرابکارانه دشمن خارج کردن افراد تاثیرگذار از فرآیند خدمت به جمهوری اسلامی یا جمع آوری اطلاعات در جهت رسیدن به این اقدامات است.

او همچنین تصریح کرد: سناریوی این فیلم بر اساس واقعیت است همانند اتفاقاتی که در گذشته برای شهید شهریاری، احمدی روشن و رضایی نژاد که از دانشمندان بی ادعای ایران بودند، رخ داده است.

زارعان ادامه داد: باید بدانیم که این رویکرد از طرف دشمن ادامه خواهد داشت و اگر ما در بحث حفاظت از این افراد غفلت بورزیم و درگیر حواشی شویم این اتفاقات و ترورها باز هم رخ می‌دهند.

معاون امنیت و حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: حفاظت‌های محسوس و نامحسوس که از افراد تاثیرگذار انجام می شود کار دوستان متخصص در حفاظت از افراد تاثیرگذار است که در این فیلم کاملا گویا بود مانند نشان دادن اعتقادات درونی این افراد.

او همچنین با اشاره به ترورهای نافرجام افراد مهم یادآور شد: دشمن انواع تکنیک‌ها را برای خدشه به این سیستم وارد کرده است که تا به امروز بسیاری از توطئه‌های دشمن مانند ترور نافرجام آقای قنادی مراغه خنثی شده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اقتدار و عزتی که امروز ایران در منطقه و فراتر از منطقه پیدا کرده است حاکی از جانفشانی افراد حفاظت و حاصل تلاش دوستانی است که در حوزه‌های هسته‌ای، موشکی و … افتخارآفرین بوده‌اند. ما به خود می بالیم که شرایط‌مان امروز متفاوت شده است و بیگانگان مجبور به شنیدن چرخش سانتریفیوژهای ما هستند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر ۱+۵ با ایران اظهار کرد: این ابرقدرت‌هایی که پای میز مذاکره با ما نشستند به دنبال آن بودند که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ما را متوقف کنند ولی به دلیل تیم مذاکره کننده و حمایت رهبری از آنها ما نه تنها زیرساخت هایمان را از دست ندادیم بلکه به جایی رسیدیم که سازمان ملل نیز فعالیت‌های هسته‌ای ما را به رسمیت شناخت.

او در پایان افزود: من امیدوارم که دانشجویان امروز باعث اقتدار روزافزون این کشور باشند.

 

 

About Author

Add a Comment