اصلاح طلبان و حامیان دولت حمایت بی بی سی انگلیس از لیست خود را محکوم کنند

اصلاح طلبان و حامیان دولت حمایت بی بی سی انگلیس از لیست خود را محکوم کنندReviewed by بلانیان on Feb 18Rating:

 عباس درویش توانگر در  همایش سراسری همیاران انقلاب اسلامی، معتمدین مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همیاران انقلاب اسلامی باید جایگاه، قدر و منزلت خود را دانسته و اقدامات این قشر معطوف به روزهای انتخابات نباشد و در تمامی عرصه‌ها برای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در هیاهوی انتخابات نباید از مسائل اقتصادی غافل باشیم چراکه توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: تاکنون ۳۰ ماه از فعالیت دولت یازدهم می‌گذرد اما چرا وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور ودولت محقق نشده است.مطابق وعده‌های انتخاباتی، رئیس جمهور، باید گزارش‌های مکرر ۱۰۰ روزه به مردم می‌داد، که با توجه به مدت زمان گذشته از آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی، تا امروز می‌بایست ۱۱ بار گزارش مستقیم و رو در رو با مردم می‌داشت که نداشت.

قائم مقام  با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در کشور رو به افزایش است، عنوان کرد: براساس آمارهای رسمی ۳ میلیون نفر در کشور بیکار هستند و براساس آمارهای غیررسمی نیز این رقم به ۶میلیون بیکار در کشور رسیده که باید برای رفع این معضل چاره‌ای اندیشید.در این دولت روزی نیست که خبری از افزایش جمع جدیدی از بیکاران شاغل به گوش نرسد.

به گفته توانگر در دولت یازدهم نه تنها نرخ بیکاری کاهش نیافته بلکه روز به روز رو به افزایش است و از سوئی ظرفیت‌ واحدهای تولیدی در کشور  ۳۰ تا ۴۰ درصد بوده و ۶۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل شده است..۱۴۸۰۰ واحد تولیدی در کشور تعطیل و نیمه تعطیل است.۸۰ درصد تولید تعطیل و نیمه تعطیل است.فقط در سه ماهه اخیر، ۱۵۰ واحد تولیدی و کارخانه تعطیل شده است.

وی در ادامه به افزایش نقدینگی در دولت فعلی اشاره کرد و گفت: میزان نقدینگی در کشور تا قبل از این دولت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بود درحالی که در دولت یازدهم این میزان به ۹۵۰ هزار میلیارد تومان یعنی بیش از دو برابر افزایش یافته است.

قائم مقام خاطرنشان کرد: در مدت ۲٫۵ سال اخیر ایران ۵۰ میلیارد دلار واردات رسمی و ۳۰ میلیارد دلار واردات قاچاق داشته که این میزان بی‌سابقه است.کل واردات ایران از چین در طول هشت سال ماقبل این دولت، کمتر از ۶ میلیارد دلار بود، در حالی که این دولت در همین دو سال قریب ۱۲ میلیارد دلار از چین واردات داشته است.حجم قاچاق، هم‌اکنون به دو برابر در آمد نفتی کشور، یعنی ۳۰ میلیارد دلار رسیده است.در حال حاضر تنها بخشی که دچار رکود نشده است مربوط به فعالیت قاچاقچیان است. قاچاق، علت اولیه بیکاری نزدیک به ۳ تا ۶ میلیون ایرانی است.

به گفته توانگر واردات بی رویه به بخش های تولید و اقتصاد کشور آسیب وارد کرده و سبب بیکاری، رکود و بحران اقتصادی در کشور شده است.

وی با تاکید براینکه سال گذشته فقط ۲۳ میلیارد دلار محصولات کشاورزی به کشور وارد می‌شود در حالی که در گذشته در مقاطعی در تولید گندم خودکفا بودیم، عنوان کرد: زمانی در تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم خودکفا بودیم ولی به دلیل سوء مدیریت در سال قبل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم به کشور وارد شد .

قائم مقام همچنین به محرمانه بودن آمارهای اقتصادی و قراردادهای خارجی در دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: آقایان می‌گویند اعلام مفاد قراردادهایی مثل ایرباس و پژو و تفاهم هایی که با کشورهای فرانسه و ایتالیا منعقد شده است محرمانه است، علاوه براین در دولت فعلی نرخ رشد اقتصادی نیز محرمانه اعلام شده است.آمار چک های برگشتی هم محرمانه شده است.بیجا نیست که برخی صاحبنظران از این دولت به عنوان دولت محرمانه یاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به رونق صنایع کوچک تأکید داشته‌اند، عنوان کرد: علی رغم تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر رونق صنایع کوچک، در مدت زمان فعالیت دولت یازدهم ۱۴هزار واحد صنایع کوچک در کشور تعطیل شده‌ است.

قائم مقام  با بیان اینکه اصلاح طلبان و روزنامه‌های حامی دولت در زمانی که نمایندگان مجلس درصدد بررسی برجام بودند، اعلام کردند که هر روز تأخیر در اجرای برجام ۴۵۰ میلیون دلار به اقتصاد کشور ضرر می‌زند؛ اینک مدتها از توافق برجام می گذرد .این ۴۵۰ میلیون دلار در روز الان کجاست و چرا به نجات دولت نمی آید؟! حال باید دید آیا واقعا اجرای برجام به رونق اقتصادی کشور کمک کرده است؟ تاکید کرد: تنها راه حل خروج از رکود در شرایط فعلی، تکیه به صنعت، کشاورزی و توان داخلی و حمایت سیستم بانکی از صنعتگران و بخش خصوصی است.

وی در بخش پایانی سخنانش به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: برخی از اصلاح طلبان انقلاب، رهبری و نظام را قبول دارند، اما برخی از اصلاح طلبان نیز  بازی خوردند و فتنه ۸۸ رخ داد، این افراد باید از دشمنان اعلام برائت کنند. شبکه جاسوسی بی بی سی حمایت رسمی خود را از لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت اعلام کرده، جریانی که خود را در درون نظام تعریف کرده باید این حمایت را محکوم کند و عدم مرزبندی با دشمن مشابه فتنه ۸۸ را تکرارنکند.

About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Add a Comment